繼星期六同bao bao行街後, 已經腳酸酸了~haha
今日 做左好多野呀 ! 但係好開心 好充實~~
首先同老公仔去左買工具 抹叮叮 做左好多工序 洗車 上臘 上油 哈哈 老公好辛苦呀
最後 重去食禾花亭 好開心呀 因為好內無去過啦 ^^ 一樣咁好味 咁多野食~~
最崇拜既更係帆立貝刺身同里朝鮮醬甜蝦壽司啦~ 真係好好味a ~ 食過番尋味~ 讚
緊接既係送棕大行動~ ~~ 送俾b豬舅母後~~送埋回禮~~
趕去永樂睇前度~~ haha lucky ~~ 門口有位~~ fit 晒~~
都ok好睇a... 有少少18~~ 個故事都ok a~~
最後.. 懷著攰攰的身軀回家~~~ 好攰呀!
oo 當然係一搞訓天光啦
|