今天 沒有上課
同b豬~ 去送棕俾fd 仔~ 後食飯... 再去探浩泓 ~
好似酒店既醫院~~
成千蚊一晚... - -
前一日還是發燒 後一日就要入院 掉針了 很嚴重啊 !
我們還遊左陣 熄燈一小時的澳門
風景 ~~ 很特別....
最突出係永利啦, 2條大橋啦, 重有葡京 !
全日泊非法位都沒事 就泊係劉霆樓下就賴野了
新勝街 ~ 還以為好少警察行嫁tim..
又2張$100係眼前飄過~~~~