今晚 放學 同圓同老公去駿青睇下有冇野幫圓報名啦
入到去 就有一串串既回憶 憶起學劍道啦 詠春啦 以及話劇既經過
時間真係過得好快
又大一年了 我想再也沒時間去學活動了 而且現在還要陪老公仔呢
暑假都是留給大家的啊 ^^~
最後~~ 圓圓 報了劍道~~ 希望佢學得開心啦~~
跟住我地四圍繞下~~都去左好多地方 ~~ 原來聖若大學係社屋?
哦哦.... 還有很多很多澳門的風光~~~
最後 ~~~ 還和老公玩~~~~ 問大家既歷史 ~~~~ 好開心老公會講咁多俾我知~~ 因 為次次問親都5肯講~, 種發我脾氣~ 叫我唔好問GE~
但今日 變了, 因為我做得你老婆~ 就想了解你更多呀!!
好偷快的一個晚上 ~~ 也是很攰的一個晚上 ~~ 整晚不醒人士~~ 連衫都唔想換~~
HAHA
完 !
將會有一個偷快既週末等著!
我要完成這份報告 ~~ 這兩天 !! 要努力呀!! MAKMAK!!
GOGOOG!!
搜集資料中 ~~
|