這晚 不用返學 但返左學校辦手續 冒著大雨下
我地重做左好多野 3個鐘入面 可以買到餸 買埋同事野 重車埋霞去買野tim 勁 !
真係好鬼充實, 比返屋企係到hea個陣...
好餓呀 ! 食飯, 做左陣報告, 老公已經變左隻豬了..
今日 突然間想改變一些
我要學煮野食
慢慢地進步
還有要鼓勵老公 訓練老公 去運動 去粗fit 你不是還想去考警察嗎 我支持你 !
係明年 我畢業 你考警察 不是給我一個大驚喜嗎 ! 加油呀 大家一齊 !