今日放工去逛鴨涌河 途中見到隻好得意ge 貓仔a 佢跟住貓媽媽行 好驚 好驚 ... 行幾次都蕩失路 不停叫 ... 不停叫 ~ 貓媽媽真係番黎搵返佢 .. 好q t a!!
貓媽媽真係好盡做媽媽ge負任 ... 5似得魚bb 同 魚媽媽咁 ~~ 一生出黎就食番自己d bb ><..
好得意ge bb 丫 .. 好想捉佢返去..但佢一定好可憐 ..
@v@
老公加緊特訓 今日做得多左 勁左喎 !!
重跑埋步tim~ 讚 !!
去幫叮叮補錶 我地就閃嚕 ~~
keke 又破左d劇場關卡.. 呵呵~~~
|