今日, 又沒有跑步了, 10號 ... 己過了1/3 ...
今晚睇飛砂,~~ 未睇晒, 亦都未感覺佢好睇..
哈, 暑假好似做左每日一戲評論員咁
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最近深著同老公玩卡丁車 , ha 買左架熊貓車了, 讚 !