點解健康呢 , 因為昨晚食飽飯, 同老公去左海皮-鴨涌河-驗車場-青洲-社屋 1圈步行~~ 計埋玩跑步機, 都去左50分鐘..
過40分鐘既運動已經足夠了, 所以覺得超健康呀!
但老公仔已經支持不住, zzz
我為有自己打機啦! ^ ^
好想每天都跟你行, 有講有笑的 , mazda 3 同埋 corolla 會唔會等我地呢?
8萬 ,, 10 萬 我地又要草幾耐呢 ! 要plan下先得 !
俾人嚇左2獲 ! ha~~
我就係咁細膽了!~~
就快哈佬喂, 我都好想同你去, 俾你見證下, ~ 但其實我自己好驚 ~~ kel~
8月16日 .. 日豐3週年紀念 , 5經5覺, 係日豐逗留既時間都一個初中三年既時間了 , 話長唔長, 話短唔短, 但每天都開開心心的 !
未想像離開左日豐到底會變成點, 但係係不久既將來, 連阿頭都意識到 我要實習了, 我想 她已經有了心理準備吧 !
還問了幾次tim~... 講真, 在日豐做野, 我還有一點不捨得, 我又不想拋低emma仔, 又要去面對新環境, 新挑戰 ! 但做人不就是要 這樣嗎?~
前年 , emma仔, bibi , dor dor你地都有同我慶祝的~ 今年我想提前至 8月15了 , 沒法子.. dor 太忙 ~~ hha
大家都要努力呀!
接續落黎 , 有很多的聚會 , 在暑假前有一肆鬆一鬆 , 其實, 幸福 很簡單, 放緊暑假的我, 如果能給 我更不憂慮,不用不開心的, 我已經覺得我係世上最快樂的人了 !
ha 天真 !
8月12 日~~~ 黎緊我要更努力 去行 去跑 去學習 去實踐 去進步
gogoogogogogoog
|