今日 同晴晴 欣欣 還有晴的FD子去街街 ~ 中途重要落雨天, 狼狽死了~HAHA
但都OK A!! 愉悅的數小時~~
之後去接老公, 一齊去BIBI家開大餐加打MJ~~
好內無打了, 輸光光 , 除頭WIN的2局外~~
當 交學費NA~HAHA
不經意之間 , 已經12點咁制, 返去搞搞豬咯~
七夕快樂呀! 各位 ~
還有祝我自己的 三週年快樂 ~~ 哈哈 HAHA
係LE 3 年入面, 都學到幾多, 由初初咩都唔識既自己, 經過各位教導下, 已經變成一個 由電話唔識講野既我, 唔知點接待既我, 以及ACCOUNT 完全唔懂既我, 去改變~~去進行, 新既一年, 我都唔知自己會點~
會留 ? 會走?
學校 的實習到底係米結束了?
那我不用走 ?
其實也不會在這做一世是真的, 待搵到, 安定下來才算吧 !
努力減肥 ~
KEEP FIT~ 老公 !! 飲水, 老公 ~~ 每天的口頭蟬啊 !
|