等老公放工, 去食雞扒紋伊面 !! good! 超餓的關係, 老公食超多, ~~ahaha
後尾我地去shopping 左一陣, 大入貨~~ 入油, 就返去打機咯~~~
mak mak 今晚下煮 ~~~
好好味呀 個白沙蜆湯 ~~~ 搞到唔想飲主湯tim~
唔知係唔係飲左親人既豆奶關係 .. 咳tim~ 塵該琴晚都有少少冷親~~ 又打噴涕 又咳~~~ 喉嚨又痕~~~ tt...
返工才來病~~~~
幸好重未洗返學~~ good!!!
嘆埋le個星期 !!
同老公去玩埋個週末先~~