HEHE~ 自今個星期一交左論文後, 我就開始鬆晒, 日日訓飽飽, 食樂樂 ~HAHA
但其實惡夢還在不停進行著, 黎緊LE段都要努力 !
今日~ 沒有番學~ 接左同學仔走堂去食開心坊 ~ 評分
5掂~~~ 88 + 1 .. 令願加少少錢去漢和宮 ~
聽晚又要上女王堂 2個鐘唔出聲地聽書 重要劃筆記 苦個DEE DEE
老公 HAHAHAHAHAH 今日一隻眼單眼皮 一隻眼隻眼皮 好過引 HAHA~~"~
開心的一DAY又過左 點解LE幾晚都重係咁易眼訓 重未訓夠咁HAHAA~
最近不停有B豬媽野食~~ 恤先係牛腩 再來係羊腩 然後重有豬腳薑 HAHAH 正 !!
|