最近十分忙碌 不是做論文 就是忙工作 最後便是玩 haha
時間好快呀... 眨下眼又一個學期...眨下眼又一年咁...日歷都已經去到11月...今日還問什麼時候有新日歷派呢...
在日豐工作的日子如是快 開心吧!! 同老公的日子一樣~ 也很快.. 當然要永永遠遠啦..
重有10多天就交論文了.. 趕著做..
最近迷上fb game .. 海島樂園 , 夢想小島.. 小小戰爭.. 朋友仔幫我入一入遊戲啦, 俾我偷野丫嘛~~hehe
今日係手機dn左好多game, 開心.. 解悶.. 幫助今晚既課堂~~ 好似好衰gum~不過個個都係咁la~
今個星期亦都好多節目..
人生在世我覺得每天每刻都要不停計劃著, 好似不能停下腳步一樣, 每天都要想著, 計劃著明天做什麼, 那天做什麼, 將會做什麼的!
到底其他動物係米都係咁, 我就知道魚係最自由自在, 每天是漫無目的地游,還記得有人同我說他們是沒腦袋,有時...真係好羡慕佢地...
唔好我們一樣, 要面對生活的困境...的挑戰!! 要戰勝... 唉.. 好遙遠.. 要像魚一樣停下來腳步.. 真的是很遙遠的事.. 要退休..真的不知道要何年何月何
日的日子了.... 人啊.. 就是這樣 !!
|