▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天
凍!!

-天氣仍然超凍!!

-瑤瑤、區佬、manki梨左我屋企整音樂Project                                                          

- 點解以前1E班既男仔成日得罪人?              

- 要我織頸巾?好...難呀!!  

-發覺某人好無聊,太得閒....      

- http://www.qqjia.com/mu/p906c/47.gif

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-07 10:27 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 6 日  星期二 晴天
陸運會6-12

-班際比賽第4 不過唔緊要,我知道你地已經盡哂力!!

-啦隊竟然係藍社WIN??不過點都好過黃社WIN!! 

-係呢!黃社,你地凍唔凍呀!?真係慘,呵!! 

-我已經變左一個冷血既人...點解..點解d人仲可以著住條短褲比賽!!(服!!)  

-多瑤瑤,係我最需要人安慰既時候係我身邊陪住我。  

-大喊一場,果然舒服左好多!!  

-我唔想係甘面前喊,因為我唔想增添佢既負擔,近排佢已經好辛苦!! 

-不過你個解釋理由真係太假(笑) 

                                                

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-06 10:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天
陸運會5-12

  陸運會第一日,同阿甘約左係樓下等,再一齊去MTR到會合青,威,瑤....佢地。7:45先開始出發,去到會場,瑤瑤佢過梨紅社到坐,佢仲同佢家姐換左件紅社3...所以可以話係光明正大,唔使驚俾人趕返過去藍社到。但係全埸瑤瑤真真正正坐係我同阿甘旁邊既時間,都唔超過30分鐘..所以得返我同阿甘兩個人係到呆坐,不過南佢帶左本Monday同埋YES俾我睇,,有新香蕉唷!!BBS近期真係好出名....YES仲有小池徹平TIM!!好可愛唷>333<

  我咩都冇參加到,因為自己知自己事啦,阿甘俾人逼住參加左跳遠,但係佢冇落到去比賽。我地一開頭有落到去下面啦啦隊到幫手嗌口號,但係個MISS羅又係到鬧我地唔夠落力呀..點點點,喂!!我地係義務幫手嫁喳喎... 當哂我地好似係收左佢錢咁喎!!上左去坐,跟住收集各社既手帶,我搶到條綠社有花既手帶..P.好辛苦搶返梨既(笑) 我冇黃社既手帶呀!!因為藍社到黃社係好難拎既!!                                       

  食LUNCH個陣去左食拉麵,我地女仔兩個人食一碗,但係d男仔就一人食一碗,班男仔好快落單,所以佢地差唔多食完之後,我地d拉麵先岩岩梨到....佢地食完之後,話去玩具反x城到行...真係益智,我地食完之後,我有去到搵佢地,見到2個小朋友係到玩緊d賽車遊戲,我同阿甘突然之間又好想玩,但係因為實在係太樣衰喇,,所以最終都係放棄左,跟住係美亞門口到見到一個好大聖誕老人公仔係到擰PAT PAT...真係超得意!!我拎左瑤瑤個相機錄低左!!有機會放上梨俾大家睇>333<返到會場,有d啦啦隊係到練習,聽日就有得睇YA!!!下午既比賽仍然無聊....

  放左學之後,本身諗住去長發,但係因為唔多再行,所以就冇去到luu''去搭MTR...嘩!!超多人,所以等下一班,瑤瑤俾SISI個班人捉左去''傾計''睇得出瑤瑤好驚XDD...我同阿甘到去返去後面搵青青佢地...等到有車梨個陣,瑤瑤先行返過梨,但係已經冇哂位luu..所以瑤瑤要企左一陣,不過唔緊要,有人陪佢-輝輝...威威訓覺個樣好好笑,我諗住幫佢同瑤瑤影相,瑤瑤好似想鍚威威咁 ,但係威威突然間醒左,最好笑既係,佢醒既時候對正瑤瑤個咀咀...但係威威都唔知發生咩事,個樣超傻仔 。見仲早,所以我同甘就去左買思樂冰(有病的嗎?)再去公園同同成班人傾計,話題不設透露...因為是講人是非XDD... 傾得好開心!!仍都更了解某人的心底是...的!!傾到7:45到,因為我實在係太凍喇!!頂唔順要返屋企!!

  返到屋企!!好眼訓 訓左,呀媽叫我起身食飯,但係我同佢講訓10分鐘,點知一訓就訓左3個鐘...成11點先起身,,岩岩好睇''神山''幾好睇!!因為真係好驚險!!如果俾我,打死都唔上去!!跟住11:30終於有得玩電腦,玩到1:00岩岩好入房聽新香蕉,汕Ben終於返返梨喇!!好掛住佢!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-06 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 3 日  星期六 晴天
自殺

  好憎D後生仔因為少少既挫折/挫折感就係到話玩自殺lo!又係到界手!!仲要死唔去個隻至死喎!!想話流低D巴..係到界面啦!!咁樣個個人先睇到家MA!!!傷害自己身體個D人簡直就係一個冇得再自私一D既人!!佢地以後個身體係佢地自己既,就咩事都可以做...但係你個身體同時都係你呀BA.呀媽.朋友嫁!!佢地根本就冇諗過識佢地既人既感受!!見到自己個仔/女/朋友傷害自己...個種心情俾任何事更可怕!!有咩重要得過自己生命姐!?愛情!?世界又唔係得佢一個女仔/男仔;學業!?唔得咪再梨過LO...又唔係得返幾年命...錢!?冇左咪再搵過LO!!當然,每一個人都會話:「我既感受你係唔會明嫁!」係!我的確唔明,點解可以咁輕易就放棄自己既生命/長大。可知道放棄長大,就等於放棄人生最甘美既過程!!做人既義意,就係唔令愛你既人傷心!!有好多人,佢地好想繼續生活落去,但係命運就係咁..一言難盡...佢地好想繼續去睇E一個世界,好想繼續同心愛既人一齊,好想同好朋友一齊傾計,好想..好想做好多野....但係佢地就係冇咁個機會,但係自殺個d人就寧願結束自己既生命...人生咁長,流低任何一條巴有咩意思姐!!想認叻!?相信你大個左之後,都會為當年做出咁傻既事而想整走個d巴,但係,無奈...E個已經係一個事實。!!點解你地就係唔可以留低一個美好既童年俾自己...看了/聽了''一公升的眼淚後'和''新香蕉俱樂部''之後,更加懂得珍惜身邊的所有東西!!所以,我無論有咩困難,我都唔會簡自殺去結束自己既生命,因為,E個世界,有好多值得我繼續活下去既人(朋友,家人,黃Sir)我同時都唔想令到我身邊既所有人為我傷心,而且,如果黃Sir見到我咁傻,佢一定會對我好失望!!

以上。

                         

,自殺真的是一個十分自私的行為,你認同嗎!?

 

                                          

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-03 03:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 2 日  星期五 晴天

  當一個朋友寫信俾另一個朋友的時候,就代表佢信任你,信你唔會將封信俾別人睇,可能,佢冇講出梨,但係你應該好知道!!俾信人睇個d人可能口口聲聲話佢都唔想...等既藉口,但係咁又點姐,你事實上係俾人睇左呀!!我會好睇唔起E一D人LO!!你姑付左一地既一番心意。如果受害人係我....我一定會傷心死!!憎死個個人!!以後都唔想再見到佢!!係!事情係發生左,而家點講都係冇用,但係我仲睇唔出你知錯LO!!M源!!我好少見過瑤瑤咁生氣!!可能你會覺得又唔關你(我)事,使唔使咁生氣,但係如果掉轉個個人係你,我諗你都會LO....如果瑤瑤唔係我個FD..我會咁生氣,,你估我覺得好玩呀!!!瑤瑤講左好多你既衰野俾我聽!!完梨我睇錯左你LO!!我仍都唔鐘意係現實世界到同你交談LO...因為一.你講粗口。二.你食煙...但係我鐘意係MSN同你傾計LO...因為你唔會講粗口,我仍都見唔到你食煙!!

總發覺,我為我身邊既朋友著緊左好多,有時反而我仲生氣過當事人..不過咁樣都係件好事丫!!姐係證明我好重視個位朋友!!唔想佢受都傷害!

以上。

                         

,差不多可以買到Lead的05演唱會了!!!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-03 04:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)