▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2005 年 12 月 17 日  星期六 晴天
憎死反世貿既人!! 呆滯

- 琴日11:00訓左,今日成1:00先起身。訓左14個鐘= =冇野做丫MA..同埋天氣好好訓(笑)

- 下午睇到電視D人反世貿超激動!!又係咁拎d硬物、盾牌、旗桿....等有攻擊性既野攻擊D警察...好賤LO!!D警察又冇得罪佢地,都係打份工姐!!同埋你地以為咁樣做,世貿就唔會繼續進行喇咩!!有D香港人去睇熱鬧個陣俾警方既胡朝噴霧/水砲擊中,又係到話咩要投訴、唔公平、對警方好失望...食屎啦你地,,如果你地唔係去睇熱鬧既話,點會中紹呀!!自己拎梨既!仲係到聲大夾惡喎!!好憎你地班人LO..警察唔係人梨嫁...佢地都有屋企人嫁!!用胡朝噴霧/水砲咪/崔淚蛋咪益左你地lo!!如果係其他地方,一早拉哂你地班白痴仔啦!!仲要係到話d警察挑撥你地喎!!好作野lo!!個個人都睇得出而家係邊個挑撥邊個啦!!

- 龍一君20才生日>333<龍一在05演唱會的幕後中帥左好多唷!!

- 敬多君06年又要拍劇了!!太開心啦!!好想快d知道個劇既內容

       龍一君!!

                            

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-17 09:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天
歌唱比賽

- 科學堂係咁同何聲雨將個垃圾掟梨掟去...<---幼稚行為

- 社教堂抽中我個名成2次...次次抽獎都唔見我份..衰野就係哂我身上...

- 劉Sir係到宣佈4位同學路不拾為既好野...如果係我撿到$...我會唔會交返出梨呢??唔知

- 上堂果陣,係咁問d陰人既IQ題,好多人都答錯...kaka...搞到我下次問問題個陣,個個人都諗清諗楚先答我><''使唔使咁呀..(笑)

- 德育堂要落HALL聽講座,係about中風/腦有事既人對生命既睇法。我叔公都有中過風,試過半身活動唔到,不過而家好左好多,起馬可以行到少少路。聽個講座,聽到有D眼濕濕,可能是也有看過1公升的眼淚吧!

- 放學唔使留電腦補習!!太好喇!!/\/\

- 去左HALL聽歌唱比賽高級組初賽,,有好多對參加,好睇過初級組好多!!有人唱NANA呀!唱得幾有中島美嘉既感覺!!有好幾對已情侶拍檔參加!!下年瑤瑤一於同小明去參加啦!!

- 聽到7:00..最尾有老師合唱環節,有栗子頭上去唱,不過聽得唔多清楚佢唱。

- 慶太20才生日喇!!又過左1年luuu...唔知道涼平和龍一點樣慶祝呢?慶太,請繼續做好w-inds.的主音..w-inds.不可沒有你...

- 龍一20才倒數:1天

- 涼平換了新髮型唷!!這次的新髮型好特別唷!!是黑色的(少可)不過涼平君一樣是那麼帥!!                    慶太!!生日快樂!!!

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-16 09:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 15 日  星期四 晴天
Band房大罵戰!!

- 條''落卡''鑰匙放左係2樓女廁到唔見左,好彩有好心人(3E班的)拎左落校務處到..唔該哂呀!!X100原梨我地學校好人仲未絕種嫁!!XDD

- MISS Lam冇返學,第7堂,小夫SIR代堂..掉位,係咁玩...佢冇理!!呵呵!!

- 聽世貿個D野聽左成2個鐘,不過都好,正係上15min堂就放得Lunch

- 園藝請假請左2份1 = =

- 今日陪唔到甘甘放學...SORRY!! X10

- Band房大罵戰!!瑤瑤VS羅志威+陳俊輝....瑤瑤叫M源落纂叫走佢地兩個..真係左右做一難,所以,多朋友E D場面時時都會出現

- 死!聽日又要英文默書,又要中文背書><''

- 聽日天文台話會得返9。c...東涌咪得返7/8。c??想凍死人咩!!

- Manki快D開心返D啦!

- 有人應成我我嬲個陣,可以搵佢梨做出氣袋.唔可以玩手..呵!!發達啦!<--有病

- 有1個IQ題問大家?大家知唔知1+1等於幾多呢?請再回覆中回答...(相信好多人都俾我問過)

- 全班好多女仔係到勤力咁織緊頸巾...努力呀!!唔好織到出年夏天呀(笑)

- 1公升的眼淚出左第10集了!!要快D DL至得!!仲有一集大結局

- 好期待X'mas去打邊爐戈日...歡迎各位報名!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-15 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 14 日  星期三 晴天
測!!!!

- IS統測,英文詞彙個Part冇做過...

- Maths又統測..就梨測死啦!!訓覺訓到唔知醒,起身戈陣個頭超痛

- 我而家先知原梨我嬲人可以係好恐怖...天蠍座的本性..呵!!

- 放學去左Art Room幫手畫門

- 去左7-11食思樂冰!冇哂吸管..惟有用匙巾食...別有一番風味

- Lead Upturn2006好似又出港版了..到底是怎樣的?一時一樣(怒)

- 倒數 慶太20才慶生:2日

        龍一20才慶生:3日

- 天蠍座的 優  點                                        天蠍座的 缺  點 

 
 
   獨立自主                                                   無慈悲心
   溫柔、魅力                                             復仇主義太濃
   生活規律                                              多疑,不易相信人
   有犧牲奉獻之精神                               過於狂熱的處世風格     
   觀察力強                                              複雜心念難相處
   深謀遠慮                                                 太過好強
   恩怨分明                                                  占有慾過高
   直覺敏銳                                                   善妒,愛吃醋
   對決定的事有執行力                                     疑心病重
   不畏挫折,堅持到底                                 報復心太強
   對朋友講義氣                                         得理不饒人
   天生的性感魅力                                感情用事,明知故犯
   堅持追求事情的真相                             口是心非,城府太深
   善於保守秘密                                            愛恨太強烈
   對人生有潛在的熱情                                     行事過於隨便

        

       

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-14 08:51 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 13 日  星期二 晴天
世貿

- Art份畫畫我要畫草野彰個客廳!!!

- 歌唱比賽,小菁、靈、嘉欣都入唔到決賽><

- 係電視到見到今日香港反世貿個d農民好激動..我仲諗緊E到係咪真係香港梨既!?

   因為只係係外國戈D地方見過D暴亂....仲要係著住救身衣係到玩跳海示威...

- 以下係野豬大改造既第9集圖圖...下一集就大結局喇!!唔捨得... 真的會再見Amgio嗎?

- 以下是w-inds.05年ageha的演唱會VCD/DVD的實物圖...

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-13 10:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)