▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天
cherry2.14生日

           商量CHERRY 2.14生日戈日點興祝!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-02-09 07:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
喊... 鬱悶

- 今日一起身!!搵左超耐都搵吾到見泠3...好彩最尾都俾我搵得到!如果吾係都吾知點返學TIM!

- 返到課室得好少人喳!我問左瑤X2借本Music薄抄木錄!鬼叫我琴日冇帶咩!

- 今日上半就上堂心情低落..D人講咩都吾笑!因為我好擔心我隻龜龜!而家天氣都開始暖返啦!但係佢仲係成日係到訓!!一D精神都冇!!小息戈陣仲擔心到喊左出梨!!多謝瑤X2係好逗我開心!

- P.E堂MISS賴冇返!堅堅代堂!帶我地上去2樓間活動室!本身係俾我地傾計既,,但係因為太嘈,SO就改左睇碟!!第2堂,葉文輝梨代!咁岩電視播緊戈d咩強姦''飯''佢睇到D情節仲好似驚過我地咁!超好笑...

- LUNCH好早放唷!返到屋企先12:35!!第1次試過咁早/\/\之後cherry打梨叫我同甘放學等埋佢

- 數學堂,個周文賓好好笑!!成班男仔係到個咩1個頭、兩個頭...胡SIR仍然係咁扮哂cool咁(嘔__)

- 放學之後等埋甘同cherry就走luu..本身我同cherry都吾想咁早返屋企,但係阿甘又想返屋企,SO咪唯有返屋企LOR....

- 6:00到..我牙BA打梨,叫我地成家人落去東薈軒食飯..話佢老闆請!!BUT我家姐又係到訓覺..所以得我同我牙媽落去!!嘩!!食左好多野!有:龍蝦、仙貝、鮑魚....食左成$2千幾....個老闆真係豪!!

- 之後經過7-11就買左訓明報!!因為聽日要帶剪報返去!最衰又吾可以係其他報紙啦!!真係煩!!

- 琴晚睇左惡作劇之吻第19集luu..嘩!!今集最尾到真係超sweet牙!!直樹終於同湘琴表白luu..下一集就係大結局喇!!好吾捨得><''

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-02-07 09:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2006 年 2 月 6 日  星期一 晴天
返學第1日

- 今日第1日返學有好多吾同左既野!!第1樣就係課室個戈門!我都有份油嫁(P.S好少)不過我覺得裝左上去好似有D怪怪地咁!!

- 第2樣就係好多人既髮型都改變左!!好似Fion咁!佢駁左髮唷!駁左都幾長!幾令令>3<但係俾MISS發現!係到鬧佢!吾知有冇俾人扣分!不過校規都冇話吾俾駁髮,咁樣俾人扣分好吾公平姐!

- 啤佬個頭拉左!個髮型有DD似周姐,,小寶佢剪左短頭髮...好似TB,ka.珠珠又剪左短頭髮..馮小明染左頭髮紅色!但我吾多睇得出!龜屎又拉左頭髮!

- AKI好衰!!係到話NEWS係雪櫃+冰箱!!Katherine又係咁將個名讀得超樣衰XDD

- 科學堂照樣都係咁!!我都想專心聽書嫁!!但係佢講野真係引吾起我既興趣!!E D野都要睇天份既!

- 數學堂冇帶書,好彩佢吾使用書姐!!講戈d座標,都聽得明少少既!但係聽日又吾記得哂嫁luu..

- 德育堂要落去聽''講愛情''講座!最尾戈陣,細鄭SIR指住我同瑤瑤戈邊話咩放學之後吾好走..我地仲以為係講緊我地!我彩吾係姐!P.S個講座好悶!我聽新香蕉同睇愛情50/50仲學得多野過佢啦!使怪係到聽佢講!

- 放學之後,陪左瑤瑤上去開LOKA..我吾記得帶鎖..SO搞到冬菇同陳文英都冇得用.SOR!!之後就叫威同青係門口等阿甘,因為阿甘有份生日GIFT要俾威!!威威今日16才luu!!生日快樂!!

- 之後因為瑤瑤佢班車仲未到!SO我同佢送阿甘返屋企,之後本身話上梨我屋企既,但係時間差吾多,SO瑤瑤送完我就走去等車luu..

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-02-06 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
支援NEWS

- 今日10:30起左身睇激優一族,N年冇睇!點知d主持人換哂!都做得吾好睇既!!

- 之後開機玩電腦..玩到咁上下,我牙E打梨,問我去吾去愉景灣,我話今日要出街,SO佢就叫我等埋佢梨到之出去,因為有野要放係我屋企,,SO打俾杜杜同佢講改約1:15

- 今日冇得去BBQ lu..因為有超多人吾得閒!都吾明,都差吾多開學LOR,仲有咁多節目既..所以我就約左DOS出去MK行街算!!真係好多謝DOS肯陪我出多次去牙!其實佢係有木的既,就係佢想換返上次係MK買既袋..

- 所有N飯/支持8個人的N團既人!吾該你地將下面個圖圖傳開去!!仍都可以將佢放係d論壇既簽名檔到/日記到!總知要將佢傳俾多d人知!雖然我地而家可以做既就係等..等..等N團整整齊齊8個人,但係我地吾係白白咁等!!有任何可以令到N團有機會復出既事都要做!那怕只得0.111%既成功率!!

後記:返梨喇返梨喇!!同DOS行街街吾驚悶的唷!!杜杜好多野傾,,今日我既收穫都好多!有:NEWS筆盒,返學鞋,返學袋,電話繩,小新電話繩,w-inds.05演唱會,Lead05演唱會...留意唷!我買NEWS筆盒吾係因為我而家既大本命係NEWS,而係因為1)冇其他,得K-T 2)而家N复最重要團結! 所以大家吾好誤會我變心..我既大本命永遠都係敬多多!>33<之後去左女人街買野食!燒賣+青蘋果沙冰+(吾知咩梨)..THEN去左行田園書局,不過冇買到書,因為d書雖然係平d,但係1本都要成$4/50..都係叫牙媽買好d A_A

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-02-05 12:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天
格鬥教師第3集

- 今日諗住早D起身,諗住睇下格鬥教師第3集出左未家MA,點知..仲未出--V--

- 之後係咁更新Johnny"s Forum..等到3:00到終於有喇!!但係吾知點解,今次DL得超慢,可能係因為岩岩開始,少人DL既關係啦!!

- 今日係人日牙!!祝大家生日快樂!!P.S我都係睇人地XANGE先知既(笑)

- 真...真..係好多謝JPOP壇既戀。牙!!幫我整d咁令令既banner,都只係1個收1積分!!但係2月6號你就STOP喇!!好吾捨得唷!!

- 聽日去BBQ...但係今次得好少人去喳!!仲要全部都係女仔><''都吾知聽日透爐點透..唉!!

- 而家講返格鬥教師第3集既感想先!!

  知道今集有小手既螢幕初吻..所以今集睇得特別留心(變態)點知個KISS係最尾到,仲要係神不知鬼不覺咁就KISS左!!我原本以為係同森本錫家MA!!點知係個家庭教師,女仔之家,仲要做埋主動!!身為1個家庭教師就吾好做埋d咁吾見得光既野啦!同自己既學生搞埋一齊!!你咁樣會累左小手嫁!!個女學生俾人強暴既時候,我有種罪惡感(笑)好驚俾屋企人見到,以後我係睇緊咩咩(笑)下一集增田有同個森本抱抱唷!!仲要俾小手見到!!小手,你要發功啦!!如果吾係,森本就會俾增田搶走嫁喇!!我吾想見到你後悔既眼神!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-02-04 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)