▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
星期日

- 今日10:00到起身玩電腦,開左電視梨睇,睇到一個日本既電視劇,唔知叫咩名,好似之前重播過!幾搞笑!

- 之後睇惡作劇之吻第16-17集,第18集今晚先係台灣播..又要等到星期1/2先可以睇到luu..你話如果我屋企有有線/住係台灣幾好呢!!台灣D電視節目好睇過HK幾百陪..HK真係失敗

- 睇完之後,終於開左一陣MSN..超耐冇開過MSN luu..

- 係D論壇到發現左一個好似WinMX既軟件,叫做Foxy..中文版梨既!DL左梨用!!發覺仲好用過WinMX..可以搵到好多最新既MP3/節目...

- 我隻龜正式進入冬眠luu..兩隻訓到成隻死豬咁XD不過有時都會掂下佢地,睇下有冇反應,因為點知佢會唔會無啦啦死左..

- DL左手越同增田套日劇梨睇luu..個Feel有D似極道,發覺日本真係好鐘意拍D高3學生既劇集。小手又係做D唔多出聲,玩自閉既角色,第1集就俾個呀Sir打lu..真係慘!!不過佢今次好似係做主角唷!︿︿增田好似鐘意左鐘意小手既女仔,唔知E個3角關係會點呢!?期待...

    

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-22 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天
惡作劇之吻

- 有成兩日冇打過日記喇!如果係之前,我會補寫返!但係而家覺得痛咩意思luu..

- 講返冇打兩日日記既原因先:1.係咁煲劇-「惡作劇之吻』而家睇到第12集,根本冇咩機會會上網同埋MSN,大家一定好耐都冇見到我on MSN2.考詆考得好差!!唔想再提+冇心情

- 今日訓到12:45先起身!!今日凍左好多!聽講夜晚可能得12。c,不過咁樣先似冬天既!

- 之後玩電腦,都係係咁煲劇,而家完全冇理到日劇戈邊TIM ><''

- 之後呀媽去左大家樂買下午茶餐返梨,d紅豆冰好似冇咁好飲!

- katherine,我冇時間上MSN,我而家俾我DL CLUBBOX個網址你丫!不過你要註冊成為會員先,之後去論壇教學區,戈到會有個教學既!你根住梨做就OK!

dl+教學CLUBBOX: http://www.johnnysjr.net/forumdisplay.php?fid=79

惡作劇之吻: http://www.tin-ha.net/bbs/viewthread.php?tid=125764

終極一班: http://www.qqivan.com/viewthread.php?tid=22674&fpage=2

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-21 04:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 18 日  星期三 晴天
去瑤X2屋企玩

- 今日考中文oral,我個戈MISS唔知邊個梨既!係下面個行右手邊第1個!我都唔知講左d咩!!唉!!

- 之後,瑤X2問我去唔去佢屋企,咁冬菇又去,咁咪係屋企等冬菇考完oral再一齊踏車去!

- 嘩!!今次架車有安全帶帶嫁!我帶左!好好玩kaa有d爆笑事件發生!!瑤X2同冬菇係咁傾計,但我驚會暈車,SO聽住MP3..跟住冬菇都有d唔舒服,就訓左一陣luu..我今次好叻!!冇肚痛到!因為發現左一個絕技!!有機會話俾大家知!

- 到左之後,現X2去問佢呀媽拎鎖匙,今次係我第2次去瑤X2屋企!我地睇左「惡作劇之吻』但係睇左少少就hand機luu..SO就3個傻仔係到「鋤大D』輸左戈個要請食野!冬菇好慘!!好多次都輸!瑤X2 win得最多!

- 之後瑤X2細佬同佢呀媽返左梨,我地就走luu..我地去左7-11,冬菇請食ice-cream,但係食唔飽,我就同冬菇夾$去買碗仔次,都係富東戈d好食好多!!(讚)踏車戈陣,成車都係男人!!得我同冬菇兩個女仔..真係慘!

- 返到屋企,DL左「惡作劇之吻』梨睇!!因為係瑤X2屋企睇好似幾好睇咁!我發覺得而家開始鐘意睇台劇!!如果我屋企有有線就好啦!!台灣d電視超好睇!!又搞笑啵!唔似得HK咁無聊!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-18 09:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 17 日  星期二 晴天
周身病痛

- 今日朝早考左社教!!都OK識既!但係英文個part就唔得喇><

- 之後因為冬菇某某事!SO我地成班人係canteen到等!!等左2個鐘!仲玩埋d白痴遊戲XDD

- 等到之後,我同陳文英就陪瑤X2去M記買LUNCH,之後就上我屋企開電腦睇「終極一班』,睇左一陣,冬菇都梨埋,陳文英同冬菇仲睇到唔捨得走TIM..

- 之後2:35到,就同瑤X2返學校考英文oral..我衰左啦!!我講到語無論次咁!我都唔知我自己係到講緊d乜!唉!!

- 之後就同冬菇一齊等阿甘去機場拎野(拍賣),本身個戈人話等到4:30既!但係阿甘考完都成4:25luu..不過好彩戈個人都有等到!

- 拎完d野之後就行左機場一陣!!之後就返富東luu..坐個架車本身我係坐到頭位既!但係因為我好容易會暈車浪,SO我就同阿甘掉位!但係最尾都係有肚痛,好奇怪,我係唔會暈既!但肚痛,一肚痛就會差唔多嘔!不過好彩今次冇嘔!!SO我係極知唔鐘意踏巴士既!

- 本身係諗住去7-11買野飲既!但係我地個個都好唔舒服,我個頭又唔知點解好緊,SO就冇去luu..去左十字路口到傾計

- 返到屋企,冇食到晚飯,因為可能因為岩岩既原因,冇哂胃口!!到左10:00因為今日成個人好似散哂咁!!就去左訓覺luu...

- 訓到11:25到,個x※Y打梨嘈醒左我,叫我陪佢傾計=.=人地訓得咁舒服!又嘈醒我!!之後傾到1:00,岩岩好聽收新香蕉,就cut左線luu

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-18 10:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 16 日  星期一 晴天
考I.S

- 今日考I.S,份卷D MC題都OK既,但係問答題到既戈d電路戈d就唔得喇!!

- 考到10:30之後就放一陣小息,之後就考實驗試..好彩係由尾開始考姐,如果唔係我肯定有排先到我。唉!!一定唔合格,0分都唔定牙!!我緊張得掣,搵唔到個電阻器,之後要寫電壓,我又冇唔記得左寫單位!!點算牙!!一定肥佬啦!!

- 寶珠話上面個戈龍一既GIF個樣好樣衰!!叫我快d del左佢!!寶珠!你傷透了我既心呀!!(泣)

- 之後因為要等阿甘,SO就同啤佬、Katherine、寶珠、嘉塋<--全部都係到等人既 係到講鬼故!!講講下,瑤瑤突然係後面吹我隻''兒''仔!!客死我!!cherry之後梨左,但係佢好累,係到訓..冇哂精神咁!

- 等左好耐,差唔多都有成2個鐘,阿甘佢終於考完啦!佢地個班好慢,成兩個兩個咁考!之後cherry話太累,話返屋企,問我同阿甘點!但係我同甘又要陪冬菇蔡X2佢地去7-11,SO cherry自己一個返屋企!SORRY!!

- 我同冬菇好白痴,係到玩跳遠!冬菇買左JUNON喇!得一本係到!唉!咁我為由出去買啦!都唔方東涌仲有7-11會有!

- 返到屋企,冬菇叫我sd「終極一班」DL條link俾佢!!冬菇,你要快d睇呀!咁我先可以同你有共同話題傾家MA(笑)可以問我拎條link不過是用CLUBBOX dl的唷!! ,幾時先有第8集既CLUBBOX dl呀!?14號已經係台灣播左喇!但係正係有BT既,未有CLUBBOX!唔該快d俾我DL啦!!

- 唔該哂劉博士幫我用BT dl「終極一班』既專輯大碟!!入面d歌真係超好聽呀!!飛輪海和TANK都唱得好棒!!>333<而家既背景音樂就是「終極一班』既片頭曲唷!!

1.終極一班(片頭曲)/TANK

幹麻低頭祈禱? 我的心情又沒不好
不要見我就跑  這樣很沒禮貌

一踏進這地方  要清楚誰是老大
罩子最好放亮  高校界闖風喪膽
沒有趴數等級  不要輕易的靠近
如果懶的呼吸  我也只好成全你


雖然考試考不贏 但誰有難一定挺
終極一班一條心 我們有情有義有型

ㄟ逼吧底準備好 通通有不准跑ㄟ
等我們弟兄到齊 絕對拍手叫好
阿油蕊底手舉高 趴體太就是鬧
我們是終極一班 帥氣得不得了

不要逼我爆筋  不要試探我功力
當我發功出拳  你會飛到火星去
不要一概否定  我們的成績操性
有壞蛋搞不定  終極一班衝第一
                                   

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-16 08:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)