| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 | |
| 龜>33< |
- 琴晚溫書溫溫下..到12:30太支力所以就訓覺luu..(笑)
- 今朝起身戈陣6:45到..嘩!太好喇!!仲有成半個鐘訓..個天真係對我好>33<但係訓到7:30先知醒..即刻拿拿林搞掂D野!
- 英文作文第一Prat我寫左落單行紙到丫><''都唔知會唔會有分TIM嫁!
- 小息戈陣本身諗住唔出去嫁喇,係間Room到溫書,點知阿甘叫我出去,話冬菇搵我,點跳出到去!都冇人既..(激氣)
- 英文都唔知做過d乜梨!第1 Part就有好多唔識..之後個篇文又唔知佢講乜!d問答差唔多都係成篇野抄落去咁濟!
- 放學戈陣又要留低聽電腦..個MISS羅講野超大聲,我終於感受到全係最前面既同學仔既感受喇!!
- 放左之後,出到去走廊見唔到阿甘佢地,跟住冬菇佢地又話見到阿甘佢地行樓梯落左去下面,行到去kenten又見唔到佢地咁我以後趕住返屋企,走左..點知係大堂到見到佢地..真係令人感動!呵呵!!
- 之後本身我諗住去睇下JUNON出左未,點知原梨今日先係10號,因為我以為上個星期六係14號,SO就奇怪點解JUNON仲未出..真係樣衰!
- 本身個個都話返屋企既..點知行行下傾計行到坐埋一邊傾計...傾左好多野!仲有D爆笑既場面!!你地以後千奇唔好叫cherry幫你地織頸巾,佢係都織左自己既先!上年叫佢織俾我同阿甘,今年都唔記得左件事(中間提左佢好多次)
決定新年利時錢點用喇!不過唔知呀媽會唔會將我個企劃倒塌XD
1)買w-inds. + Lead 演唱會碟 about$200之內
2)買3套日劇(一公升,龍櫻,野豬)+之前叫人燒碟既尾數 about$200之內
3)幫龜龜既住所全新大改革! about$150之內
唔知會唔會進行得咁順利!
各位FD子,又要辛苦你地陪我去金魚街行1個大轉喇!!不過新一年行多幾個轉係好事梨既!(笑)只怪我太喜歡龜了!!
希望我個兩隻龜龜可以平平安安又渡過1年
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-10 08:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 |
 | |
| 考試 |
- 今日超超超超凍!!成個身陣哂!!
- 今朝考中文作文AND中文卷!!都唔知講識唔識好..講識,陣間又唔合格咪樣衰!!遘唔識,又唔可以對自己冇信心..所以..大家心照啦!
- 聽日考英文喇!!實死得!!我已經遇左唔合格嫁喇!只不過係希望唔好衰得咁貼地!!我d希望放哂落數學到嫁喇!因為我至希望中英數有兩科合格..
- 小夫SIR代中作,我作完中作之後仲有成24分鐘..訓又訓唔到覺!!後面班男仔都唔知發咩神經,考緊試仲係到玩、笑!
- 放學仲要留低英文><''係到排野..全部作文唔係E就係F..唉!!聽日作文都唔知點死!!
- 放左之後,出面超凍!!同左甘、cherry去7-11..佢地兩個唔係好願意嫁喳(笑)
- 之後去左公園行左一個圈..最後都係失望而回XDD!cherry仲話我好8
- 返到屋企暖返好多!之後等家姐返左學之後玩電腦..聽恐怖熱線,但係聽左半個鐘到,因為自己一個人係屋企,有少少驚,SO即刻熄返,聽新香蕉梨媛和下d氣氛kaa..
- 上左JPOP論壇聽左d人唱歌!!好好聽呀!好勁!!右鍵下載
http://mms.blog.xuite.net/03/71/ ... 4135212/4135212.mp3
w-inds. Another Days
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-09 04:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 8 日 星期日 |
 | |
| 煲碟 |
- 今日又係1:00先起身!原因一樣..
- 之後即刻沖涼,沖左成半個鐘..因為冬天沖涼太舒服喇!(笑)
- 開電腦,係咁煲碟-龍櫻..睇到7:00
- 食完飯要溫書luu...因為聽日考試喇!考中文+中文作文,中文作文星期5溫左
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-08 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊 |
- 今日1:00先起身..其實12:45到已經起左身嫁喇..但係因為太凍!!所以一直唔願離開張暖暖既被!
- 之後,家姐左去..仲要林出去之前熄左個電腦,搞到我要又開過!
- 自己煎左4條腸仔食!!煎得唔錯!!(笑)
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-08 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 7 日 星期六 |
 | |
| 好多老師發火 |
- 要梨既始終要梨...今日到我考樂器喇..不過好彩事事順利!多謝神!(笑)個周志豪超串喎!係到串MISS潘,佢又串唔起喎!!樣衰+口臭!
- 英文堂好彩佢冇chat功課,因為我冇做到一頁kaa
- Reading Time MISS謝發火..係咁數我地班d衰野出梨!又打架、上堂食野,仲有人供應埋糖、帶手提電話、串老師、抄功課、走堂、化妝、蝦F.1、欠功課30-60幾次...又話我地一開學就已經衰,之後好返左d..而家仲衰過開頭..好多MISS/SIR投訴過我地班.話教我地教到想死!!
- P.E堂本身已經凍到痴線嫁喇!仲要人地隋頸毛巾喎!!真係想凍死人咩!又要跑,話咩會暖d..但d風係咁吹埋梨,完全感覺唔到暖左LO
- 數學堂,俾左份野我地做,做做下,周SIR又發火..話我地連第1條都唔識做,點考試..又話咩條數俾個F.1既都識做!!
- 放學,等埋cherry放,就去左7-11食思樂冰,今次論到cherry請^^我發覺左一樣野..我覺咀會因為天氣既變化而變顏色.. |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-07 01:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 27 | » | |