| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 22 日 星期四 |
 | |
| 聖誕歌唱比賽 |
- 其實今日係12月23日...不過琴日唔得閒打日記,SO而家打返...
- 琴日係聖誕歌唱比賽...開左大食會,我食左好少野就飽luu...不過D''姐梨''好好食>33<
- Then就開始練歌luu...試左兩次,先終於可以係5分鐘之內完成><
- 根住我就去左派X'mas卡...走左好多層樓...根住就落HALL比賽luu
- B班跳魚旦舞,冇俾我想像中咁好笑><不過F.3個d真係好勁,,好好睇..十卜
- 見到Miss So個班又跳哂舞,,諗起我地上年正係可以企定定係到唱歌,超樣衰
- 最尾我地冇拎到獎..不過算啦...但係我好唔憤氣,點解A班拎第2 lo..講明係歌唱比賽,我地都聽唔明+聽唔到佢唱乜...好唔公平llo
- 見到堅堅上台唱歌,我,瑤瑤,manki一齊大嗌「堅堅!!」超好笑...我地班又有係「周Sir」同埋「羅Sir」堅堅唱歌好好聽唷!!
- 遲放左學好多...本身話1:00放既..點知2:00先放!!
- 返左屋企拎一拎野...就去左M記同青,瑤,潘....佢地傾25號D野luu...
- Then去左公園到傾,,點知青青又俾人....
- Call M源佢地..點知佢地係藍天到...叫佢地過梨又唔肯..仲要叫我俾個電話戈個人聽..簡直係推我去死...
- 之後,個d人又話要manki電話..manki好驚,不過咁又係既...無啦啦俾d咁既人問拎電話...不過我覺得E D人好cheap lo..咁樣去溝女!!睇唔起你地LO!
- 之後差D唔記得左要去呀E屋企食飯過冬..所以即刻返屋企..
- 去呀E屋企打左俾阿甘,佢話發覺某人變左..連蔡X2同埋東菇都咁覺得..希望佢地既友誼唔會有事啦!甘:人會變,月會圓..你要明白,仍都要去嘗試接受..因為無論''佢''變成點,你地都係好朋友,不是嗎?
- 打邊爐...好多野食!!我表妹送左張聖誕卡同埋聖誕Gift俾我>333<
- 走戈陣超凍..返到屋企12:30 luu...頂唔順,即刻換3返上床訓覺
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-23 11:40 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
| 有用的人 |
- 中文堂M源超懦LO!!將MISS講成''媽咪''成班爆笑...佢成堂靜哂...(笑)
- 家政堂考煮野食..我地差唔多係最遲煮好戈一組...不過我覺得煮得幾好/\/\
- 英文堂MISS嚴神神地...係咁啤我地班,又話我地唔想考試既可以唔使考,唔係阻住其他同學...佢又唔係第1日識我地,我地班係咁嫁啦!!
- Mathes無啦啦Quiz...次次都係咁...仲要係測埋d N年前教過既野,鬼記得咩...
- 放學練唱歌,今次多左好多人,不過有幾個女仔平時已經無梨嫁啦,仲係到玩,傾計喎!!叫佢地唱大聲D,又話咩已經好大聲喎!!上到台聽到至奇!!
- 清LO卡....仲有D書未拎...好彩有區佬幫我拎個書包,如果唔係隻手實死得!!
- 返到屋企,係到睇<<小孩不笨>>電視版DVD...好鐘意隻主題曲...D歌詞好有意思!!
- 正在DL野豬最終回,而家先DL...慢人成拍...
誰不希望自己是聰明的人
誰不希望什麼都能得100分
誰會希望自己又呆又傻又愚蠢
誰會願意聽到“你真的好笨”
有些事情就是這樣的殘忍
有些道路沒有直通那扇門
有些遊戲結果不一定要獲勝
有些收獲不在終點只在過程
我們不會心灰意冷 我們會給自己掌聲
我不是你想像的笨 我也有我自己的門
其實你不是不能 只是你肯不肯
給自己多一個機會 因為我們都是有用的人 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-21 06:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
| 無啦啦 |
- 社教堂終於冇叫到我喇!!天下太平...
- 中史堂無啦啦俾份上年既考試卷我地做...差唔多錯哂..
- Art堂又係無啦啦考試,畫完幅畫仲有成半個鐘剩...訓覺...但俾manki嘈醒..佢畫畫畫得超大聲= =
- 放學,又話要練歌,但係成2/3既人走哂!連男主角都走埋..不過我仍然留低,雖然得十幾個人,都繼續練,因為後日就要比賽luu><
- 6:00到係走廊等阿甘放學...等到6:30,佢地跳魚旦舞...好好笑^^
- 今日要清LO卡...完梨我都唔係有好多書嫁喳喎!!同我一齊用個兩位人兄先多書!!不過都好重...見到隻超大隻既蜜蜂...超恐怖..阿甘隻手指甲唔知點解無啦啦流血...要小心唷!
- 完全忘記了聽日就要煮野食..多得manki提我,So成班人就去惠康買材料,點知冇通菜><''謂有唔整個樣食送...買左菜心...
今日實在有太多''無啦啦''既事情發生...
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-20 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 19 日 星期一 |
 | |
| 煮野食 |
- 音樂堂做Project,好多組都好好笑^^
- PE堂考試打排球,打到隻手紅哂><
- 放學之後,留低左半個鐘到練班際歌唱比賽,之後就同左manki拿拿淋咁走去買食送試煮,如果唔係遲D家政真煮實死硬!!
- 第一道食送,<<蝦膏炒通菜>>洸完菜之後,爆香左d蝦膏先..但係d菜好似煮極都煮唔熟咁><''好難食,不過我丫媽話係d通菜唔好...因為太老,同埋E個季節冇咩通菜既..所以唔關我同manki既技術問題事。XDD
- 煮完第一道菜因為好難食,咁之前M源又話要試食,,咁咪俾佢試食LO!!點知佢同小明俾我地逼左好耐先食1條...食左少少仲嘔返出梨!!

- 呵!第2道菜我丫媽教我地煮...煮得好好食唷!!真係世上只有媽媽好(笑)不過終於發覺呀媽煮既野食..真係超好食!!M源,你食完我同manki煮戈d野,你應該感激你呀媽kaa...
- ''徹''菜戈陣,''徹''親隻手><''
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-19 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 | |
| 1公升的眼淚第10集 |
- 終於有時間睇早前DL落梨既一公升的眼淚第10集了唷!!下一集大結局了!!這集亮的滇技真的是超讚!!話哭就哭...而亞也和亞也媽的多個擁抱鏡頭也好感人唷!!那一封跟本就不是情書MA!!是一封非常殘酷的分手書!!亞也,你為什麼要這樣殘忍,亮跟本就沒有想放棄你!!
- 以下是一些取自1公升的眼淚第10集的精景句子,希望能為大家得到領悟....可能會多了一些,但全是我用心打出來的...謝!
- 區詠怡小姐,你記得你的承諾嗎?你話過會再次重新好好咁整好個日記板,但係你再次令我失望...

如果能戰勝現在的痛苦,對岸肯定會有七彩的幸福等著我們
不用著急,不要''貪婪'',不要放棄
大家一步一步的走。
大家的心意,我都接受到而放在心底裡了,但是媽媽,我不是想要一個過得舒服的地方
我是在想,今後該如何生活下去。現在的我只能受大家的照顧。
路也站不穩,話也說不清,儘管如此,這是我的身體,我不能放棄
植物真厲害呢!就算下雨,就算淋了雨,它還是在那裡巍然不動,盛開鮮花。我也想像它那麼強
媽媽,睡不著,害怕閉上眼睛,想給家裡打電話的,撥了好幾次,想聽媽媽的聲音,可是總是按不好,媽媽,救救我!!沒有了,我可以做的事沒有了!
可是,我總是羡慕你的將來,感歎自己的生命可悲,因而覺得生活越來越悲慘,要是這樣,我就沒有勇氣繼續生活下去。謝謝你為我做這些。這這你可以喜歡這樣的我。抱歉我沒有辦法報答你。我們說再見吧!
即使會有這麼一天到來,想在鮮花的簇擁下安靜地沉睡下去....
現實太殘酷,太嚴峻,我似乎都沒有夢想的權力,想起未來和過去,淚水又不禁湧出來。
我到底該去向何方?雖然沒有答案,可寫下就會讓心情陽光起來,我試過尋求過救助的雙手,但無法觸摸到 感受到,只能面向一片黑暗,聽見自已無力呼喊的聲音
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-18 07:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 27 | » | |