| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 | |
病!!  |
- 今日起身戈陣..口嚨疼已經冇乜嫁喇!!但係鼻塞仲仍然係我身上><''
- 今日好大風牙!!又冬喎!!集隊戈陣真係1種大整估!!THEN,普通話堂...好彩冇叫中我姐(呵)
- 數學堂成本數學書冇帶..連D功課都係埋入面..又吾想同個周志豪用同一本書,SO坐左上前面,同Katherine坐,好彩周SIR冇返,而肥胡又俾姐!!個流星雨好煩!!平時Katherine真係慘唷!!
- 小息陪左YOYO落去問人借電腦作業+FILE..點知都係借吾到...Reading Time MISS謝講左一篇野..真係講得我地好岩(kaka)
- 電腦堂,因為冇帶FILE,起左身俾佢訓話左一陣..之後過左去5樓個電腦室到..我同珠珠坐..LUNCH搞到成12:40先放!!真係多得個電腦堂吾少!!
- 中史堂小測,吾合格唷!!仲有1分就合格嫁喇!!好彩MISS許冇鬧姐!!中文堂,成堂係到做問答..默書俾左我地luu..我100分牙!!(開心)英文堂..好彩今堂吾使上姐..係到睇''海底奇兵''都幾好睇..但係''多利''仲未出場!!好想睇下佢係咩樣既!!
- 放學,係5樓等甘同CHERRY..阿甘戈班真係超耐牙!!等到CHERRY都上左梨,,係到同CREAMSON傾計!!好好笑~~等到芷之後佢話佢仲未得,叫我幫佢鎖左D書佢先,再係學校門口等佢!!嘩!!下面真係超冬牙!!搞到我係咁打哈癡...真係超辛苦..隻眼又係咁流眼水!!個戈都以後我係到喊!!我重申多一次牙!我吾係喊牙!!問左Manki借左包紙巾,成包用哂!!
- 琴晚睇''王子變青蛙''幾好睇!!真係好鐘意台劇!不過衰就衰在D男主角吾多吸引..D女仔戈個都幾令下!!
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-13 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 | |
| 禽流感 |
- 今朝起身,仲有少少口嚨疼,,仲有鼻塞TIM..唉!!如果我講D野真係咁準既話,又吾見到買6合彩會中..
- 之後又係玩電腦.....
- 之後6:30到睇新聞..真係好激氣LOR!!個死人政府吾俾D人養雞!!咩道理梨嫁!係,係而家禽流感爆發,但係有D雞都冇禽流感家MA!!又吾見之前HK有SARS,有D人染上左,又吾見政府將佢地殺哂!!防止傳染其他人!!而家雞冇生命既咩!!你殺哂D雞有鬼用咩!!同埋牙!!而家感染到有禽流感既吾係雞牙!!係D雀牙!!你有本事咪殺哂成個HK D雀LOR!! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-12 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
| 去DOS屋企玩 |
- 今日9:45到左右起身,開機玩電腦..等YOYO放笛子打俾我...10:35YOYO佢放左luu..上左梨我屋企,打埋俾DOS,叫佢過梨富東就出門口lu
- 打俾cherry,因為佢琴日話想落梨,,點知仲未起身!!!!算!佢吾梨仲好(奸)我同YOYO係大班門口等吾到DOS,SO就落左去街市買野食先..上到梨就見到DOS..
- 去左美心睇CAKE,點知個戈又貴又吾令..根住去MTR門口買批戈個野到睇..原本以為好貴,點知吾係..加加埋埋都只係$90(1.5磅)仲鬧左戈大笑話-「吳小姐』..
- THEN去左百街買定D野食,因為星期一/2吾得閒..我地買左8個戈d生日既帽(米奇+小熊維利)不過幾貴下..根主冬菇梨回合返我地..
- 之後買完後,去左叉叉道,今日見吾到D叉叉,正係見到一大班非容..DOS好搞笑..吹個支野吹得超爆笑..我地4個仲梨左個大合奏..D人經過到以後我地係青山出梨既!!蔡X2後尾梨左..佢帶埋d朱古力同花花..令令唷!!去左M記..YOYO佢叫左杯「朱古力新地走朱古力,走花心』戈個人真係俾左杯正雪糕既新地佢(笑)
- THEN,我地等埋DOS樂器班放之後,就去左DOS屋企玩..坐車戈陣,冬菇好樣衰!!旁邊D人都係到笑..打麻雀..我同冬菇都吾識打..我冇win過><''DOS幫冬菇電頭髮.電得好好笑..我又拉頭髮(YOYO幫我拉既)蔡X2又陪埋冬菇一齊電..之後落左街行一陣,,蔡同冬菇兩個人係咁驚,驚見到熟人,俾D人見到佢地咁既頭
- YOYO佢趕住返HOME,so塔車返,我同蔡+冬菇就食住野行返去..返到屋企,6:30有班親戚梨左..電腦又俾人玩..唯有入房,,打俾cherry,佢仲訓緊!!之後又冇電視睇,岩岩又食到飽哂,SO冇食飯,係間房訓左,訓到8:35到..TVB做「見習黑玫瑰』之前睇過,SO轉台睇「極道1』幾好睇!!不過都吾夠2好睇!! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-12 02:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 | |
| 极叉軍團(笑) |
- 今日集完隊之後返上班房,本身諗住帶口罩既..但係因為太難頂喇!!呼吸好困難,SO帶左5min都吾夠就冇帶喇!!
- 之後數學堂,周SIR發火..不過今堂講D野都OK明明地既..
- THEN,英文堂!!個死人MISS YIM係到搞咩oral!!分組出去講,我抄左張紙拎出去,佢收左!!都痴痴地既!!其他組帶出去又吾見你收!!吾好話你見吾到牙!!而家分明玩針對啦!!又話咩自己都吾知針對緊邊個!!係到扮哂野!!賤!
- LUNCH,cherry打俾我,問我點解dos問輝收$既??我差d爆左話係因為輝佢未俾$幫你慶祝生日...好彩最後冇講到姐..不過我諗cherry都有少少懷疑嫁喇!!
- 科學堂係班房上,豬肉丸表演魔術..好神奇,但係我一定會自己發現個被缺係邊既!!如果吾係自己發現就冇意義啦!!
- 放學戈陣!!要去個咩數學輔導班..甘同冬菇都要去,CHERRY就去左電腦室等我地。點知入到去,胡SIR先同我講話其實我吾使理,係俾錯通告我,,真係俾佢玩死!!不過我都有留低係到,等到5:00先走!!
- 之後5:30到我,甘,冬菇,蔡4個人就去左「叉叉道』<--我同冬菇起既..因為真係吾知戈到叫咩!!我地仲係戈到成立左個极叉軍團!!之後我地係到玩玩玩..超爆笑!!果然放聲大笑真係好舒服kaa..
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-10 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
| 星期4 |
- 今日訓到7:25先起身,之後7:45吾見阿甘打過梨,仲以為佢吾返學TIM-V-好彩最尾都有返到^^
- 班主任堂排戈d野全部都係關於$$既!!我覺得保良局真係好識得握人$ LOR!!冇$咪出聲LOR..係到扮哂野!!鬼有利是俾你牙!!自己都吾夠使!!都痴線既!
- 小息去左1樓搵青同dos佢地收$$,點知係樓梯已經見到(真係有緣)冬菇吾記得左帶$,SO青幫佢出住!!我地好似係到收數咁..kaa..2百幾蚊都吾知夠吾夠興祝cherry生日TIM...到時我地放學之後去canteen興祝..但係你地千奇吾好話俾佢知牙!!
- D.T容樹頭發火...都吾知係咪食錯咩藥!!唉..鬼叫我地吾1彩咩...我同SISI一組
- LUNCH戈陣同manki一齊返屋企..返到屋企一路睇Lead演唱會一路食飯...
- 放學之後因為要園藝,SO冇同阿甘一齊返屋企,去到點左名之後,落去下面戈陣我同YOYO偷走,,因為cherry係cateen等緊我..
- 去到canteen,見到冬菇同蔡,蔡教我同YOYO接玫瑰花...嘩!!真係超難接牙!!我同YOYO接到吾知似乜,我個隻就好D,因為大陪份都係蔡幫我既,YOYO仲接D玫瑰花送俾cherry...唉!!接到明年都接吾到啦!!我地係台下係咁換d鞋梨著,cherry同冬菇仲著住兩隻吾同既鞋周圍走!真係樣衰!!
- 之後cherry返屋企,我地3個又吾多想返住..SO就去左7-11買思樂冰去東薈城戈邊坐...有好多牙叉唷!! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-09 07:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 27 | » | |