| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 18 日 星期六 |
 | |
痴痴地既(火)  |
- 今日都係成日玩電腦....
- 隻<<惡魔在身邊>>寄左梨喇!!好YA!!
- 輸多d$...打返個和!!如果吾係講$傷感情牙!!
- 開始鐘意左AAA...可能係因為熱血拳師既主題曲係佢地唱既關係...最鐘意西島,好可愛!!但我都鐘意佢既唱功,,因為我吾係顏飯!!
- 而家你玩哂啦!!爆哂粗咁!!開始個戈又係你..話結束個戈又係你!!而家你就做哂好人!我就做衰人!!我連網上自由都冇LOR!!我同我個FD之間講既野吾需要向任何人交代LOR!!而且我打個''......''你吾知係咩就吾好亂作野!!如果身冇屎既話..根本吾使驚會俾人話!!如果真係俾人話吾起既話..吾該以後都吾好出門口。
火爆中
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-19 12:14 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 | |
| 訓 |
- 今日其實係18號,而家打返17號既日記,因為琴晚7:00訓左覺,飯都冇食,,訓到第2朝既11:00連電腦都冇掂過。
- 今日好眼訓..因為琴晚同人傾電話傾到2:00..
- I.S.我地成組係到討論BT同CLUBBOX,原梨女班都有用CLUBBOX既..個死人流星雨!!玩個戈樽,玩玩下!!打到我個頭,好疼!!
- 小息同左Katherine落去2樓,ANN屎坐得好搞笑!!好似當正佢自己屋企咁!!
- D.T..D人冇帶野..SO要坐班罰!!全班要抄3次書..><''好慘唷!!
- LUNCH同manki返,去左7-11睇有冇JUNON,點知冇....之後去左永發買左1本豬既簿,隻豬好似野豬
- 數學堂,肥胡病左,冇返學..周SIR又帶病上陣..佢點解戈陣,鬧左個笑話,''冇返既同學舉手'XDD
- 英文堂成堂都係到講ERS,,我都吾知佢講乜!!正係見到個黑板有野就抄!!
- 放學,因為甘要練琴,SO同左cherry,冬菇,陳文英,DOS去极叉道,去1雜誌屋買JUNON,,今期係WaT封面,,幾時先到Lead牙(大心)...我同冬菇陳文英去左7-11買面食,,DOS同cherry冇買到...係戈到傾傾下!!見到有個類似莫偉謙既物體..點知真係佢,佢地3男一女..唉!!光天化日下!!3男1女梨埋D咁偏僻既地方!!真係敗壞校風!!係到大聲嗌我個名..都癡癡地既!!又吾係同你熟!!係到認親認戚。仲係到爆粗,點知咪又係俾陳文英鬧1句之後吾敢出聲!!之後佢地走戈陣經過我地戈邊,個女仔嗌CHERRY,點知CHERRY冇認到佢,樣衰!!之後CHERRY同返我地講原梨個女仔............既..嘩!!吾怪之得佢身邊ALL都係男仔啦!!原來如此。
- 之後返到屋企,訓左覺,連飯都冇食電腦都冇玩到..訓左成13/4個鐘!!
-
絕對絕對吾贊成山P加入KT牙!!NEWS就係NEWS。KAT-TUN就係KAT-TUN
點可以將兩隊既成員調梨調去嫁!!好似當佢地係件工具咁!!
而且更本就冇理過我地FANS既感受!!NEWS雖然係5月之後停止活動,
但係我地N飯仍然相信NEWS會有朝一日8個人一整企返係台上!!
吾通個多川死老頭真係要咁對我地N飯!!吾該吾好解釋話咩想我地N飯5月後多D見到PP先會咁做!!發覺喜多川佢真係想搞到我地所以團既飯都憎死佢先安落。
KT佢地已經係1個成左形既組合,,而家無啦啦加左PP落去!!
邊1個K飯(我不是)會習慣呢!!仍都會對喜多川這個臭老頭好失望!!
如果喜多川這死人頭真係咁做既話!!!所有飯1年365日最大既目標就係喜多川死!死!死! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-18 03:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |
 | |
| 掉位 |
- 今日隻腳好痛牙!!因為琴日體能測試..落樓梯戈陣係最疼既!!丫!!救命牙,牙媽xd
- 原本以為今日班主任堂掉位,點知好多人冇帶回條,SO冇掉,咁又以後Reading Time會掉啦!點知兩個MISS仲係到討論緊點掉好= =終於...中文堂測完驗掉喇!!我同Katherine(開心!!)前面係小寶,後面係周姐..Manki好慘..同周志豪坐..唉!!我都同過佢坐成幾個月喇!!終於可以搵到接班人(笑)不過你都吾好咁傷心啦!!你咪當佢透明LOR..你科學堂都同過佢坐嫁啦...同埋潘佢都係同個黃家郎坐啦!!佢同你都係同病相連!!SO開心D啦!!小寶都好慘,,旁邊係小青,,小青份人係人都知嫁啦!!上堂吾傾計,又有正義感喎!!小寶..我為你奇禱。馮小明自己1個人坐(笑)你同豬肉丸果然係好朋友,佢自己1個人坐完而家論到你!!豬肉丸同WANDA坐,,都幾好丫..不過衰竟衰在前面有個吳家寶kaa..
- ART完左之後去左1樓搵CHERRY..之後佢地班又去反初..SO係canteen同yanki、肥蛋、陳秋等佢地放..個大鄭SIR真係超多野講!!係到講廢話...
- 放左之後,陪左CHERRY去電腦室..... |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-16 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 15 日 星期三 |
 | |
| 賀小の草は18の才は2.15の誕生日は楽しく |
- 上音樂堂..MISS潘又係到話我地跳樓梯XDD個周志豪仲要死口吾認!!唉!!佢都吾係第1次嫁啦..
- 英文堂...冇心機上..成堂都冇笑過!!第1)病 第2)陣間要體能測試
- 終於到P.E堂啦!!今日要體能測試..唉!!手握力先得戈(18,15)其他戈d吾多記得..跑圈真係跑死我丫!!多得YOYO大叫''草野'',JUJU大叫''Lead係前面''manki大叫''小池''終於跑到16個圈!!吾該哂你地!!跑完之後成日冇哂力..行步路都浮下浮下咁!!
- 上上下中文堂冇啦啦走火警..我同manki私私然咁行落去!!鬼吾知係練習咩!!搞掂之後上返去上中文堂..中文堂係到睇個咩ETV..開頭個戈都OK既.但係第2個就真係悶到我都想訓..manki同JUJU又姐住d字幕,SO就冇睇..係到訓,,訓訓下AKI拍我,原梨係MISS叫我醒..死得!!聽日1定會問我問題!
- 因為P.E我地排隊太嘈,SO放學要落去''反初''反左5min到..就放人luu...THEN甘同cherry陪我去7-11
- cherry生日d相相已經放左落我YAHOO相簿到啦!想睇就自己去睇/睇YOYO XANGE都得。
-
這張就是傳小龜未成年飲酒的照片
唉!!日本的雜誌牙!!吾該你地搵圖都搵d好d嫁啦!!搵埋d咁假既野!!你幾時見到小龜有飲酒牙!!今次你真係發揮得好好你地既作野性格!!
- ★ J' Planet ★ 有人問:''突然覺得當J飯要有一顆很強的心臟''我諗諗下..又真係啵!!因為你吾知邊1日,你既本命會係D8掛雜誌上面!!而且對於E 1 D既媒體報道,都已經慢慢習慣哂!!好似打左抗體般的免疫咁..對於戈d事,,都只會笑1笑就冇事了!!這下都吾知多謝D記者好定嬲佢地好!!我諗E個都算係我地做飯(fans)既得著之處吧!!
賀小の草は18の才は2.15の誕生日は楽しく |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-15 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |
 | |
| 情人節 |
- 情人節快樂!!不過情人節對我梨講冇乜義意..1)我係單身 2)情人節都只不過都是1日,吾通只有E一日,對方就會對你好D?咁E個情人要吾要都冇所謂,, 只不過係今日,我地多D朱古力收姐..
- 今日鼻塞仍然存在...拎住袋滿滿零食既百佳袋返學,鬼叫今日係Cherry生日咩..樣衰D都要嫁喇!返到班房,個戈都好好奇我做乜帶咁大袋野返梨..
- 收到19粒朱古力!!多謝哂D人唷!!不過對吾住,我今年冇買到朱古力唷!!俾吾到你地!!啤佬佢戈粒係自己整嫁!!我冒住生命危險係栗子頭堂到食!!好好味唷!!仲有兩隻味TIM!!啤佬!你好勁牙!!
- LUNCH冇啦啦落雨..好彩我有把後備雨傘係學校姐!!AKI佢都冇帶..SO我同佢一齊返..
- 放學因甘要練琴,SO我唯有自己1個係到握住cherry..吾好俾佢知道我地既計劃..去左圖書館..之後YOYO終於打梨話OK..落到去cherry好似真係吾知咁..(都吾知係咪既)個cake都OK既..不過DOS分得吾多平衡LOR..又冇買到野飲..搞到我要自己去小食部到買,,,食完之後去左极叉道..點知落雨..SO唯有返學校
P.S YOYO快D SD相相俾我!!(雖然今次都冇乜影到)
CHERRY生日快樂+情人節快樂!! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-14 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 27 | » | |