| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 | |
| 星期5 |
- 今日暖左D...但係仍然係好凍!!好彩今日吾使集隊!!返到學校之後,抄英文WB,因為我冇帶返屋企到
- 科學堂例牌:傾足成堂!!完全吾知栗子頭講緊乜!
- Mathes,周SIR發火!因為好多人冇交功課,好彩琴晚豬肉丸教左我做數學!如果吾係今日企係到俾人鬧戈個係我!
- 小息同左Kai落去鎖Loker..係到討論''知心朋友''E個話題
- Reading Time同社教堂仍然係到討論野,不過今次既話題係數哂全班男/女既性格等...好好玩!!Kai仲講左D天大被密俾我知!聽到我眼都突埋!可惜我諗吾到野話返俾佢知!叫佢問又吾知問乜。
- 音樂堂MISS潘冇返!係課室到,本身係睇電視既!但係個電視機開吾到,SO係到做功課!仲好記得馮小明同SUEY個一致動作!真係超搞笑!!
- 英文堂成堂係到對WB同WS..咁就過完一堂luu..真係好!!
- 德育又係到講金''溶''完全吾知係到講乜野!!之後講講下又講到8仙嶺大火..根住又講到D人病既時候點點點..我仲諗住佢會講1公升的眼淚..果然!佢冇咁IN..冇講到
- 放學之後同周姐個D留係到做功課,之後間房要俾D數學補習班..但係我仍然坐係到做功課!!終於做哂喇!!正低戈D都係DICT..我對李嘉穎改觀哂!!佢真係好蠢牙!!咁樣俾人呃都要信!!今次好彩姐!!下次佢車你去做雞你都吾知咩事!!真係有個衝動想將E個案例呈上去警訊到!!
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-03 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |
 | |
| 星期3(凍) |
- 之前戈兩日個日記關閉左,,搞到冇得打日記``先知道原梨打日記都係我生活既重要一部份``
- 今日超凍唷!!得9。c喳!!東涌仲要再凍D!!真係想凍死人咩!!
- 小息戈陣,同珠珠、區佬、瑤瑤戈D住係個門既旁邊取暖!!真係暖D嫁!但係最慘既你個門一打開!!就超大風同凍LOR!!JUJU同瑤瑤E幾日真係好可憐!!
- 同kai玩左個GAME..獎品係一包野飲!!但係我地到左放學都吾記得左lu..(其實係我輸左)希望kai吾記得左!!(偷笑)
- LUNCH同甘佢食車仔面!!超多人排隊lo!!買完之後去公園D涼亭到食!!超凍!!
- 社教抄地圖!!抄5次牙!!痴痴地既!!好才有個科學堂可以抄姐!!科學小測!!吾識做牙!!
- 放學係走廊等阿甘,本身諗住落去搵cherry家MA..點知甘佢要留數學..SO最尾都係cherry上梨..之後係咁係到同CREAMSON玩估迷語...好好笑!!
- 之後去左眼鏡鋪學帶CON..點知仲未買藥水..但係又冇帶$喎..SO聽日買..咁要後日先帶到luu..
- 發覺有人日記偷左我張BANNER!!已經警告左佢LUU!!好才佢都識做,del左!
- 煩惱緊去吾去冬菇生日會!阿甘吾多想去!cherry又吾知!
- 下次既數學小測(3角形)靠哂豬肉丸幫我補習喇!!
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-01 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 26 日 星期日 |
 | |
| 星期日 |
- 今日奇怪戈鬧鐘點解冇響..原梨個手提冇電><''搞到成10點半到先起身!!又冇得打電話嘈醒人!! (失望)
- 起身睇左琴日寄左梨D燒碟LIVE...之後就開機玩電腦,,
- 熱血拳師第6集仲未出牙!!吾通真係集集都要等到星期1先有得睇!!吾通E套劇真係係日本吾受歡迎??但係所以J飯都有頂力支持的牙!!
- 叫左MSN既人SD PhotoShop..因為網上DL吾到..但係個版本係英文版梨既!!吾識睇唷!!不過而家學識左''cut人''之後要努力學美化!!但係我一定整吾到D令既字型,,因為我電腦裝吾到D字型!
- 琴日D日劇(3套)同D LIVE寄左過梨luu...琴日去左蔡屋企同冬菇一齊睇!!3個一齊喊!我喊得最多,之後係蔡,冬菇正係喊左1次..睇到第4/5隻碟!之後返梨屋企又同牙媽睇多次!!
- 叫人整左個字BAN!!

|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-26 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |
 | |
| 期待熱血拳師第6集 |
期待熱血拳師第6集 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-26 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 24 日 星期五 |
 | |
| 整朱古力 |
- 今日吾記得帶JACKET,,諗住問F.6借,,點知冇一班上P.E..之後冇計啦,,落去排隊戈陣同manki住同一件JACKET..MISS同prefect都冇發現(勁)
- 音樂堂好好玩..MISS個細仔真係超級頑皮!!MISS仲讚我地班係初級(F.1-F.3)唱歌唱好聽戈班牙!!開心死我地!!
- 英文堂又係好無聊咁過___
- 小息THZ YOYO幫我問佢家姐借JACKET...如果吾係陣間P.E都吾知點死!!
- P.E成堂都係到聽人地講手球守則!!我、啤佬、YANKI、Katherine係咁傾計!!成堂都吾知MISS講乜
- LUNCH 返到學校之後做Mathes功課..因為琴日我吾記得左帶薄返屋企牙!!但係我做左落張WS到,,所以都算做得幾快!
- 數學堂周SIR好好笑,望住0星雨問佢''你有冇返學''真係笑死人!!
- 中文堂要讚Katherine...因為佢解答左一般人解答吾到既問題(笑)``Katherine仲重演左一套戲俾我睇!!笑到我死!
- 放學等埋CHERRY上梨就走LUU..因為阿甘佢近排都要拉小提琴..之後去左百佳..Katherine都梨左..買整朱古力既野!!因為諗住係3.14之前試整一次先
- 之後上我屋企整..首先我地討請左一陣龜龜先!因為我地3個都有養龜。之後就開始整LUU..我地用左3個方法梨試整溶D朱古力..整到成個廚房都係朱古力味!整到6:30到..終於整好哂!!拎出梨食都幾多食..有陣咖啡味..D相遲D先POST.. |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-02-24 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 27 | » | |