| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
| 2006 年 3 月 22 日 星期三 |
 | |
| 南既信 |
多謝哂牙南寫俾我既信!!我會盡快回信嫁喇!!
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-22 12:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 20 日 星期一 |
 | |
| 甘的信 |
睇阿甘俾我既信睇到喊!!(感動+大心) |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-22 12:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |
 | |
| 表妹梨左 |
- 今日11:00到起左身..睇''百份百感覺''印象中好似睇過!!吾係!應該係直澄睇過!!吾記得左係咪TVB!
- 之後我牙E打梨..叫我落去帶佢去馬會,幫佢我E丈買馬..之後就去左馬會,THEN去大家樂買LUNCH
- THEN我表妹就用電腦做每日一篇,我就係到睇Lead演唱會!
- 唉!!今日玩電腦既時間大大減少到1-2個鐘都吾夠!!原因係我表妹罷住個電腦梨玩!!搞到成日悶死我!
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-19 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 18 日 星期六 |
 | |
| 暈.. |
- 今日一早8:00鐘就起左身..同我MAMA去大家樂食早餐,同埋一個我牙MA既同事一齊..原梨佢識得今日報紙頭條戈個匪徒..仲話佢好錫佢個女既..仲要成家人經常講英文!!我對面屋D人都識得佢..又係話佢幾好人咁!!完全睇吾出會係做E種事既人!唉!真係知人口面不知心!!
- 之後就同kai返學校做Project,梨左一陣之後,YOYO梨左,但係佢梨一陣之後就去左上笛子班...我地都吾係做野既!!上網..等到YOYO同區佬上梨,先開始做數學Project,區佬就係到打個戈中文鬼故事..成篇野都係佢打!!真係辛苦哂喇!!
- 之後去左街市買野食..順使陪埋區佬買早餐..YOYO約左佢牙MA出街,SO走左,之後區佬又趕住返屋企打機,我就同kai傾左一陣就返屋企luu..
- 返到屋企睇左一陣蔡借梨我既''野餐男 步行女''之後..就好吾舒服..緊係吾關本書事啦!!SO就訓左一陣..訓到3:00到..就俾人嘈醒,叫我落去睇戲..SO就暈暈地咁落左去!!吾知道係咪因為個天氣溫度轉得太快..無啦啦咁熱,SO適應吾梨.. |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-18 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 15 日 星期三 |
 | |
| 變態遊戲 |
- 今日阿甘要去合唱團..SO自己1個人番..仲要帶把刀返去..唉..如果俾人知道,仲以為我係變態既
- 社教坐上左去前面同小寶坐,,點知中文堂又要掉返..真係慘..真係想孤獨死我咩!
- 小息同珠珠去圖書館借書..珠珠好鐘意睇埋D DIY既書..但我就冇乜興趣喇,,
- Maths肥胡教書..都聽得明明地既..SUEY個計數機好慘..俾人掟左落地下..
- LUNCH合唱團戈D比賽完返梨喇..我仲以為佢地要放學之返戈隻..
- 中史堂-Art堂都好暈..搞到冇哂心機...咩都聽吾入腦,,
- 放左學之後,要留係ART ROOM到畫埋幅畫先走得,之後上埋上汁書包,見到兩隻金手指係到..汁完之後,就落左去1樓搵CHERRY,入左去2E抄WB同GB,之後去左CANTEEN食野..CREAMSON又係到同我地玩埋D變態GAME..就係猜包剪x輸左戈個,要做D超樣衰既野..第1次玩,YOYO輸左,要去小食部到問人有冇「橙汁冰團」其實姐係橙汁冰冰,點知戈個人又聽得明喎...可能佢聽錯左。之後蔡戈D猜輸左,3個人入左去女廁到扮鬼叫客人,點知戈女仔都吾驚既。THEN YOYO又猜輸左,問人借左個籃球坐係籃球場中間,坐住係到跳舞..好好笑..。上左去2E班房到繼續玩,因為我地係CANTEEN到超嘈..D人望住哂,,cherry同ANN屎猜輸左,係籃球場到扮香港小姐環繞一周。之後文英姐猜輸左,要係籃球場到跳舞。THEN冬菇猜輸左,要問1個男仔有冇''香蕉型朱古力包裝..既contom''個男仔呆左係到..好無奈..跟本吾知發生咩事,,發覺冬菇對contom真係好有緣。我1次都冇猜輸過..真係好彩!!玩到6點之後返屋企luu!! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-15 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | » | |