▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
堂堂堂....

- 科學堂,依然係冇人聽栗子頭講書..科學個實驗試都唔知點算!!都唔知要做乜

- 社教堂成堂係咁對作業,咪又係對唔哂..要我地做咁多版

- 音樂今堂考樂器,啤佬好好笑..好彩今堂考唔到我..真係要感激哂啤佬!!

- 英文堂成堂都唔知佢講乜!唉..

- 德育堂去左4樓個邊既新冀,間房一入去,空氣超唔清新!唔通TC d空氣真係咁差?

- 放學之後,我同阿甘去左7-11食思樂冰..雖然係好凍,但係冬天食思樂冰,別有一番風味ka..我仲凍到個咀紫哂..

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-07 01:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天
驚!!

- 琴日傾電話,明明冇講句野,對方又好肯定咁講我有講到!又話聽到我唱歌..又話問左我問題,但係完全聽唔到...好恐怖!!

- 今日阿甘唔舒服,冇返到學..SO我同cherry一齊返,中間見到區佬

- 數學堂,周Sir冇意中講左粗口,可能係我地敏感左D都唔定haa肥胡成堂黑哂塊面!!

- 電腦堂,周Sir果然好怕Miss羅,同上次X'mas歌唱比賽既周Sir冇分別..俾Miss羅呼呼學學,不過好好笑..

- 食LUNCH戈陣,返屋企,同Ann屎+Katherine一齊返..多謝哂兩位美少女就我行另一邊返屋企

- 中文堂好眼訓...後面戈個白痴仔係到玩埋d無聊野拎介刀介張台<--變態

- 英文堂,本身想掉位,同啤佬一齊坐,因為佢要我講d野俾佢聽..但係Miss Yim正係掉我坐Katherine,不過都好過冇(奸笑)係到玩埋d無聊野,係啤佬發明既..可以整到個擦膠到有個公公!真係好神奇kaa

- 放學留低整P.E個Project..用左B班送俾我地既''跌''C梨整個沙排既網,Wing想入我地組,咁佢又幫左整好多野,咁就諗住俾佢入啦!瑤X2佢要返屋企,Manki做到一半又去左玩何仔..得返我同Wing兩個人整,我都冇咩整到,正係係到玩!!B班既蔡生EQ真係高到爆!

- 上堂戈陣又發生左2年恐怖野!!唔同我E兩日真係時運低到咁!!??一定係後面戈個人野返梨既烏遭野!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-04 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 3 日  星期二 晴天
開學第1日

- 朝早超唔願起身!

- 中文堂小測..死哂!!

- 唔知點解,今日超累!!

- 好多人都拉左負理子..我覺得吳嘉寶拉完之後,好似個貴妃kaa..陳文英都係直髮令女d姐

- 放學之後去介水仙..今次有兩棵唷>33<

- 返到屋企訓左半個鐘覺..就要起身食飯luu

- 發現原梨實驗室有養龜龜嫁!!仲有好多隻!!d龜龜真係太可愛喇!!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-03 07:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 1 月 2 日  星期一 晴天
100問

隨便列出你認識的二十位朋友︰
01) 甘
02) cherry
03) 瑤X2
04) 青
05) 冬菇
06) YANKI
07) MANKI
08) 鴨仔
09) HIM
10) 翔
11) 蔡X2
12) 輝
13) 威
14) M源
15) 區佬
16) 南
17) 小寶
18) connie
19) 小明
20) 頌X2

[6 號同邊個拍緊拖?] 冇,,
[9 號係男仔定係女仔?] 男
[如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?] 會好好笑LO!!
[18 號同 5 號呢]同性戀= =
[17號讀緊乜?] 中學LOR
[你同 12 號最後一次傾計係幾時?] 12月30日BBQ
[6 號最鍾意邊隊 band?] w-inds.
[1 號有冇兄弟姐妹?] 有個呀妹
[你會唔會溝 3 號?]將會!!kaa
[咁 7 號呢?]太高難道喇!!
[16 號係咪獨身?] 應該唔係掛..
[15號姓乜?] 區
[10 號叫乜名?] 湯
[4 號最鍾意做乜?] 聽903
[13 號吸引嗎?] 行路姿勢吸引
[14 號同 19 號會夾嗎?] 夾
[20 號讀緊邊間學校?] 保良局
[隨便講 D 11 號既野俾我知?] 好鐘意B工
[1 號呢?] 同我一樣鐘意日本組合
[3 號呢?] 好鐘意側田
[你試過對 15 號有 feel 嗎?]冇= =
[9 號住邊?] 本身住東涌,而家好似搬左出去''繼門''
[4 號最鍾意乜色?]黑色掛..

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-02 09:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



最後沖次kaa

- 功課功課..見到d功課都想嘔!!

- 點解?點解要學文言文!學埋d冇用既野!!你第時返工佢又唔會叫你解文言文俾佢聽既!!學梨把鬼!!

- 今次科學考試一定肥佬!!全班相信有半班都唔合格!咁唔關我地事啦!係個栗子頭教得唔好!

- 點解放假都有咁多Project做?岩岩先搞掂個音樂,而家又有數學同體育!!!

- 聽日返學喇!!各位要加油呀!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2006-01-02 05:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)