| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
| 功課 |
- 雖然話係新既一年..但係仍然係訓到黃朝8硬..
- 起身諗住做功課既..點知電腦冇人玩..咁咪被佢既引誘下..放棄左做功課
- 玩左陣,就開始做功課luu...雖然瑤X2借左2份上年既考試卷俾我抄,但係7都係自己做一次,再對答案,因為就梨要考試luu><'
- 食完飯之後,玩電腦...又做功課,做社教作業..超多頁,想做死人咩!!不過一路睇903頒獎典禮一路做!
- 係903頒獎典禮到..個容祖小兒真係好寸!3分顏色上大紅!!Eason真係好勁!拎左好多個獎,不愧陳經係我既偶像kaa...
- w-inds.係紅白到既3同埋髮型真係好誇張..睇到我O哂咀..
- NewS在cutdown的表演人數好少唷!!只有5個..到因為內唔係到,亮又過了去關8,草野又未夠年齡參加的關係吧!!
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-02 02:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 | |
| 06年luu |
- 下午,我呀E,表妹同埋佢個新工人梨左我屋企食晚飯..跟住,又多左個我呀媽既FD.真係熱鬧
- 我表妹係咁搶住部電腦梨玩,因為佢要咩練習打字..搞到我今日玩得好少..不過算啦..
- 食完飯之後,打左俾cherry,我地一齊落梨買著片,諗住陣間梨我屋企食住倒數
- 同我表妹,cherry3個人玩fly行期,我WIN左XDD,cherry輸得好慘...kaa
- 本港台將會係06年1月14日播極道鮮師1(我MISS係大佬)唷!!8:35每周六都會播>333<雖然係第一輯,不過要多支持第1輯,第2輯先會有望,先可以係香港電視營莫上見到JIN,小龜,小池....
- 今年倒數也許會好特別,因為現在這世界多了1秒了!即是說會有12:59:60??這不是好有趣嗎?不過雖然係一秒,但係多左一秒,好多野都會唔同左!
- 06年luu..大家新年快樂..希望大家心想事成,最重要係身體健康..
特別新聞:「日風將吹擊本港上空,請各位注意!!」 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-01-01 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 30 日 星期五 |
 | |
| BBQ |
今日11:00到就起左身,玩MSN..突然之間,瑤瑤打梨,話去梅窩條車路封左..唔知幾時先可以開番,SO就打去巴士公司問,好彩佢地話4:00到會開得番姐,如果唔係都唔知點算><''跟住威又話佢頭痛,梨唔到,輝又話威唔去,佢又唔去..唉..都唔知前世既今日發生咩事,做咩都唔順利..不過仍然堅持今日要去,因為聽日阿甘又唔得,1月1日我可能又唔得..SO今次得7個人BBQ。去到梅窩,見到瑤瑤個新LOOK,真係好可愛>33<雖然中間有落到小小雨,不過我地仍然進行BBQ..今次透爐透左超耐..可能因為冇左威既關係(笑)d牛排幾好食,不過有少少生><..不過都要唔該哂青幫我地燒,辛苦哂!!見到有兩隻Dog,好似好肚哦咁,想俾野食佢地,但係瑤X2佢地又話唔好,因為佢地會一直跟住你...等你再俾野食佢地..跟住就落左去沙灘打波,瑤瑤成日去拾波..好好笑^^因為戈個位係拾波位的關係吧!XD阿甘也領略過了吧..之後就去車站luu..因為我地要踏9:25個班車,去到戈到,仲有時間,SO就去左7-11買思樂冰,多得青個張優惠卷,$5.5大杯...不過我同阿甘都飲唔哂..踏車戈陣,得好小人,唔似上次咁..逼爆哂!!我奇怪點解架車冇安全帶既..咁冇保障..d山路到超大霧..個司機正係可以望住地下條白線行..我同cherry超驚...不過好快d霧就散luu...仍都好快就到TC..cherry要去百佳買杯面,因為佢食唔飽= =''點知...(都係你地自己睇阿甘戈日記到了解事情啦)
- 經過今日某件事,我以後一睇完D SMS一定會刪!!! |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-31 02:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 | |
| 傾傾傾... |
- 琴日終於成功聽完新香蕉下半場2個鐘/\/\
- 8:30俾人嘈醒左..再訓...訓到12:00到..起身玩電腦
- 成間屋得我1個人,睇左陣LIVE..cherry打梨,傾左陣電話就收線luu,,因為我要睇電視xd
- 打俾瑤X2,叫佢帶埋d做左既功課過梨,等佢補完數學之後,我落去拎..點知,今次又好似上次咁..又係唔使補,但係又冇通知瑤X2,搞到瑤瑤浪費哂d車$(可憐)
- 之後叫左青,輝,甘,cherry落梨公園傾31號既野..等齊人之後,原梨冇人叫威,SO就打俾佢叫佢過梨,佢真係過梨喎!!(奇蹟!!)
- 同左阿甘去7-11買思樂冰..之後返返去傾傾傾...都仲未有結果又抽籤,又話要投票,但係未齊人,SO傾到5:00仲未有結果就散Ben luu...
- 我,甘,cherry去左借碟,諗住聽日睇..
- 返到梨,食左飯之後,就係MSN到再傾過31號..點知阿甘31號唔得..SO就改左聽日..不過天文台話聽日會落雨..相對濕度又高喎><''都唔知B唔B到XDD
- 瑤:我不是野蠻女友
迷人的慶太
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-29 09:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 28 日 星期三 |
 | |
多謝  |
- 多謝某人琴日係半夜3間都聽我哭訴..(係咩事,唔想講)雖然你係電話個十幾分鐘冇半句安慰既說話,一直沉默,但係你俾我知道你就係電話既另一邊陪住我,俾到我安全感,俾我知道E家時候,我唔係孤獨1個人....多謝!
- 多謝阿甘,其實琴日我同你傾訴既時候,我喊緊..唔知你有冇發覺,不過仍然要多謝你成為我既支柱,做咩都支持我。
- 多謝瑤瑤成日同我傾電話..令到我心情好返d...thZZZ
- 以下是12.25唱K既相..
 |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2005-12-28 03:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 27 | » | |