▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2005 年 12 月 27 日  星期二 晴天
憎1個人好辛苦!!

  今朝早諗左好多野...但係全部都係環繞住同一件事...1個人真係好辛苦,做咩都要諗過度過先...但係,陳雯仙...我真係想同你講..我同瑤瑤如果冇當你係朋友既話,我地唔會同你講你做左d乜而令到人地黑你憎..但係你接唔接受都好...希望你可以明白我地既心情。唔想同你再估梨估去..憎梨憎去..可能你會覺得我咁樣覺咪姐係我原諒你..但係始終都要有一個人先開口..希望你唔好亂諗野..我仍都知道你都為左E件事唔開心過/想喊過..我仍都係..姐係證明我地仲想好返..所以先會咁..可能有好多人都唔贊成我而家既做法..但係我都知道有好多人係到支持我...所以希望你睇完E篇野之後,我地可以好返..唔好再憎梨憎去!因為,相信你仍都知道,憎1個人係一件好辛苦既事!!

                               經一事,長一智!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-27 12:56 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 26 日  星期一 晴天
無聊

- 琴日2:00先訓..今日12點半先起身...

- 玩左成日電腦....同瑤X2傾左陣電話,但佢要落去拎一拎野..但返上梨又傾過..

- 因為太肚餓,所以煮左栗米湯..請留意!係罐頭梨既!!加左兩隻蛋..好好味唷!!haa

- 跟住同冬菇傾電話..因為佢好8..想聽....最後佢都成功聽到(笑)

- 食飯..又有栗米..今日食左好多栗米..食到怕..

- 完全感覺唔到X'mas既來臨LO...因為身邊都冇咩聖誕既氣氛...富東商場仲要得戈一棵聖誕Tree咁大把..唉..真係失敗..聖誕氣氛一年比一年直線下降

- 阿BA好似中左馬..無啦啦咁好死俾左$100我..

- 冬菇,你快d借Deep Love俾我睇呀!!我要睇敬多>333<

- 好快就到1月luu...是內回歸NewS的大日子!!好想念內呢!!

 

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-26 10:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天
X'mas

- 琴日(25號)同人傾電話,傾到1:45..搞到我唔記得左打日記!!最衰都係佢(笑)''幫人改左個名,''8仙果''好好笑XDD不過個果字仲未諗到點解好..

- 一早9:00就起左身...因為林時改時間,SO要早d起身call阿甘..10:00到去到MTR搵飯團..瑤瑤著到成個灰姑娘咁XD不過都係咁可愛..Then有幾個人話要遲D先梨到..咁就算啦..我地自己去MK先...跟住係MTR到打俾某人,睇下佢出門口未啦..因為一定要12:00前到!!佢cut線喎!!係到扮哂大小姐咁!!超興!! 不過我唔會為左個無聊人,搞到X'mas唔開心既!

- 叫左M源幫我約某人..因為唔想見到佢!!點知佢訓緊覺!訓左5個鐘都未夠!但係佢call左好耐都cal唔到某人...call到之後,個某人又話咩:''如果我唔梨咪冇頂企''不過唔好意思LO!!你梨唔梨都係冇頂企!

- 入到K房,有得上網唷!不過全場都係輝叔上..= =叫左d野食...但係好多都唔夾心意..><唱戈d歌都好好笑!!瑤瑤仲簡左''小丸子又有心事'',''美少女戰士''超爆笑!!我終於睇到BBS同埋Cream合唱不可沒有既MV喇!!阿Ben好令仔!!阿Bob好QQ!!>33<跟住某人SD左SMS過梨,話有人唔舒服..唔梨喇啵!!嘩!!真係辛苦病左戈個人lo...冇事丫MA!!X'mas都病左!!梨唔到就唔好梨喇!!橫點我地都冇計埋你地幾個既人頭...

- 唱到2:00到,就分開去行街luu...阿甘要買袋..但係行左好耐都簡唔岩..SO就去左信和..見到w-inds.隻演唱會先$89..阿甘買左$98..佢好嬲..haa信和d碟係平d嫁喇~我買左幾張彩頁,同埋d相..先見到好少Lead...又搵唔到港版JUNON喎><''今次買唔到...相信都冇可能會再買到嫁啦><

- 嘩!行行下,我同cherry一齊胃痛..因為,食野唔定時吧!!SO我同瑤瑤,cherry走左先...阿甘同dos佢地就繼續行,因為要陪dos買袋...返到屋企,食左喇叭丸...食埋晚飯,就落左去商場同cherry買野飲傾計luu...傾到10:30,因為要返屋企睇新城勁爆頒獎典禮,SO即刻返屋企

- 對某人一開始已經唔多信佢,但係諗住信埋佢今次啦,先講俾佢聽..點知..佢真係過唔到美色戈關..爆左俾某人聽!!我已經對你失去哂信心!!以後都唔會再信你!!

- 唔該某人唔好成日問人地你點姣啦!!講左出梨,你又憎戈個人..有咩謂姐..唔通你想搵1個人係話唔覺得你發姣既為止??唔明你既想發LO!

- 多謝某人信我講既野..不過希望你唔會令到我失望..唔好掉轉頭又係另一番說話..

P.S祝大家聖誕節快樂!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-26 01:33 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-24 06:30 PM  



2005 年 12 月 23 日  星期五 晴天
成日玩電腦

- 朝早11:00到起身...玩電腦....

- 下午,同瑤瑤傾電話..有人打左兩次梨..不過傾左兩句都唔夠就好''很''心咁cut左線

- 根住有人話要同瑤解釋,但我完全唔覺得係到解釋緊lo..仲要自己係日記到打乜都唔知..而家唔憎,以前憎,你玩哂啦!!仲話瑤姣唔到仔先妒忌人!!你而家幫哂條8婆啦!去做人條仔丫MA..保護人地呀!!瑤瑤好嬲..

- 阿甘呀妹發燒...所以今日都冇叫到阿甘落街luu...甘妹,你要快d好返過X'mas唷!!增田等緊你(笑)

- 聽日平安夜,相信仍然會接上幾年既事,係屋企到自己1個人對住個電視機同收音機渡過><因為太凍...唔多想出去..叫我出去戈D人先係冇良心..

- 不過聽日我要留係屋企等聽平安夜既第1個笑話...希望E個笑話聽得成啦!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-12-23 10:17 PM    [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)