▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
跑街

  今日體育堂跑街!!跑左11:04...跑跑下見到一隻Dog好大隻..好得人驚,,又係到吠喎!!好險得個主人拉住佢..如果唔係我都唔可以坐係同打日記luuu...跑完之後超超超累!!又熱喎!!好似有一個火星係我旁邊咁。我諗之後個幾日都唔使指2我再跑步。

  中文堂個陣好快就早好哂個統測,,但係仲未開始播0聽部份..所以zzz唔知點解..好似訓左好耐咁..訓得好舒服。不過如果見到敬多就好喇!!!(妄想中)                       

  之後放學個陣去左日文班..之前唔知要去..教左50個平假音..超超超難。不過為左本命們一定要努力!!唔可以放棄,之後再去左公園搵瑤瑤同埋阿潘佢地,係到成班山番咁玩耍盲雞..見到一個BB好細柆,同敬多一樣咁得意! 

    夜晚個陣..不停咁打「黑痴」好辛苦..飲左一包熱飲(提子味既)希望大家唔好俾我傳染。(笑)

以上。

敬多,你要多多小心身體唷!!不要像我那樣。

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-13 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天
野豬大改造

                        

''野豬大改造''10月15日終於首播了!!超超超期待的呢!!由兩大人氣明星主演!!收視一定會爆登的!!

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-12 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
車仔面

  今日超頭早10點幾起左身。之後食左幾塊3文冶就即刻開電腦玩玩luuu,,,跟住係論壇到睇到d人係豐華訂左"The Same Way"有得拎啦!!><''我既幾時有得拎呀??不過我都係諗住10月30日去信和到拎。算吧啦!!!

  跟住阿甘話佢今日唔使出去,所以問我落唔落去...咁我又冇咩野做...咪落去lo....約左1:30下面等。去左7-11睇下JUNON出左未.今期又係w-inds.做封面,點解唔係小池既..我上次發夢係小池嫁喎XDDDD  點知...失望,仲未出,,又去左雜誌屋到睇...唉!!又係冇><''跟住去到公園叫左Cherry落梨,,仲叫佢帶埋隻倉鼠,,好細隻好得意唷!!不詔係咬人既=___=跟住突然之間想去買車仔面食...但係Cherry佢正係食炒面><''我地去左公園食...阿甘叫左油面,好似棵少既拉面唷!!好懷念!!我係最尾一個食完既(包尾)食緊個陣見到一隻大老鼠...好得人驚。Then去左商場周圍行...因為冇地方去,,行完之後又去公園,,見到manki.yuki.connie.潘..次次都係公園到見到佢地..但係佢地要去商場,,但係過左一陣又返返梨luuu..又見到隻老鼠,今次走得好快!!正係見到條尾!!冇幾耐,connie佢地又要走luu..得番我.甘.cherry3個人   

  又係到傾計,,計畫下10月30日既行程..傾傾下到7:00luu...俾人催左返屋企。><'' 

p.s如果有人用單車「再」我既人小心d...因為我驚我會「鍵」死你條「鏡」<-談話內容之一

小龜好型唷!!!

終於看完了金田一了(慢人成拍= =)小龜做得超好的哩!!!我覺得都有小小恐怖..那個吸血鬼個樣好得人驚。

我想再沒有別的金田一會像小龜那樣的型了吧!!

太好了...又有龍櫻的介紹!!

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-11 10:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天
100問

想知我多d野...俾心機睇下下面個100問啦∼

 1.你鍾意人地點叫你:欣
 2. 你幾高:162
 3. 你幾重::未知..陣間睇''
 4. 你幾多歲::13
 5. 你住o係邊::東涌
 6. 你用緊邊種日記: DiaryXP
 7. 你讀緊form幾::F.2

8. 你讀or想讀咩科::文科例外!!!
 9. 你鍾意邊個:古屋敬多
 10. 你同邊個拍緊拖::無拖拍
 ______________________________________________________________________________________

11你同邊個最FD:甘甘
 12. 你最鍾意既歌手:w-inds. Lead NewS 小池徹平 KAT-TUN(排名不分先後)
 13. 你最鍾意既藝人:    BBS+ 蔡淇俊
 14. 你最鍾意既歌:好多呢...最近的是... 有多少夢就有多少愛
 15. 你最鍾意既劇集:龍櫻.極道鮮師2.水男孩2
 16. 你既理想:嘩..好長遠喎....
 17. 你依家既願望:Money..!!..!!
 18. 你同人咀過幾多次:
 19. 你鍾意點樣既男仔:睇性格,一定唔可以食煙,講粗口!!!
 20. 你鍾意點樣既女仔::同上
______________________________________________________________________________________
 21. 你拍過幾多次拖:0
 22. 你最鍾意邊個老師:黃Sir
 23. 你最尊敬邊個老師:同上↑
 24. 你身邊最靚仔既係:個個都令仔(敬多.....)
 25. 你身邊最靚女既係:多的是呢.....
 26. 你最想同邊個咀:緊係....敬多啦!!(妄想中!!)
 27. 你學緊乜野樂器:無....
 28. 你依家最想約邊個:成班1E + 黃Sir
 29. 你鍾意w-inds.定係Lead:兩個-v-
 30. 你鍾意中學定係小學:中學多dd
__________________________________________________________________________
 31. 你成日去邊度行街:信和
 32. 邊個FD對你最好:個個!!
 33. 邊個FD識你最耐:湯翔
 34. 邊個FD同你最熟:甘.古美
 35. 邊個FD同你玩得最埋:甘甘
 36. 邊個FD最鍾意搵你笨:我想是我也不知道吧-v-
 37. 邊個FD最鍾意寸你:沒有ya...
 38. 邊個FD最鍾意講野:cherry
 39. 邊個FD最鍾意去蒲:同上↑
______________________________________________________________________________________
 40. 最後一個你愛既人:所有朋友仔!
 41. 最後一個同你傾計既人:呀媽
 42. 最後一個同你拍拖既人:自己
 43. 最後一個同你講電話既人:manki
 44. 最後一個同你ICQ既人:不知道唷!
 45. 最後一個同你MSN既人:甘ing
46. 最後一個同你YM既人:都好耐無玩喇....
 47. 你最近玩既GAME::Tour  Of  Dear
 48. 你著咩訓覺:T-shit  +  沙灘褲
 49. 你鍾意著咩色TEE:白
 50. 你鍾意著裙定著褲:褲褲
______________________________________________________________________________________
 51. 你點樣會面紅:好多人望住自己
 52. 你點樣會嬲:俾我知道有人呃我!!
 53. 你點樣會怕醜:自己一個人
 54. 你點樣會寸人:對事不對人
 55. 你點樣會呃人:不知怎樣回答-v-
 56. 你點樣會錫人:感動
 57. 你點樣會喊:好多時,,例[[[睇劇,,,回憶
 58. 你點樣會笑::諗起D Fd既菸野
 59. 樂觀定悲觀:一時時
 60. 你鍾意唱K定打機:兩樣都不太喜歡
______________________________________________________________________________________
 61. 鍾意電視定電腦:電腦100%
 62. 鍾意睇書定睇戲:睇劇
 63. 依家愛既人:朋友.親人.所有的本命們
 64. 依家掛住既人:all
 65. 依家嬲既人:沒有
 66. 依家鍾意既人:個個
 67. 形容下你自己:懶!!
 68. 你ICQ:333807774
 69. 你MSN:[email protected]
 70. 你YM: 冇
______________________________________________________________________________________
 71. 你電話:999999 XDDD
 72. 你電腦咩色:白
 73. 你Keyboard咩色:白
 74. 你Mouse咩色:藍.白
 75. 你電話咩色:白
 76. 你異性戀定同性戀:不清楚哩(笑)
 77. 你想o係邊度搞婚禮:冇諗過!!
 78. 你愛既人電話:1112121
 79. 你愛既人ICQ:1112121
 80. 你愛既人MSN:1112121
______________________________________________________________________________________
 81. 你愛既人大你幾多:同年
 82. 你愛既人最鍾意做咩:靜___
 83. 你愛佢D乜:好唔同其他人:感覺
 84. 你上得最多既forum:Johnny's Forum  Kreuz Banana Channel  『JPOP論壇』★ J' Planet ★  
 85. 你上得最多既網頁:Kreuz Johnny's Forum  
 86. 你係男定女:女
 87. 你最鍾意咩科目:冇ˍˍ
 88. 你最憎咩科目:英文
 89. 你最鍾意聽咩電台節目:新香蕉俱樂部
 90. 你會唔會界手:一定唔會!!
______________________________________________________________________________________
 91. 你會唔會食煙:死都唔會!!!!
 92. 你會唔會飲酒:小酒精成份的
 93. 你會唔會飲咖啡:都會既..不太該意
 94. 你怕唔怕鬼:怕...
 95. 晴空點解係淺藍色:我..諗到再話你聽!
 96. 個100問o係邊度泥:人地既日記
 97. 知唔知整100問有幾辛苦:唔知><
 98. 今日幾月幾日:10月10日
 99. 依家幾點 08:55
 100. 做完呢100題有咩感想:好支力...

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-10 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 7 日  星期五 雨天
行雷

  今日個早會簡直係廢既...咩宣佈都冇..正係講得個一句:''今日係普通話日,請各位同學多用普通話''= =

中文堂個陣已經做好哂D功課luu..真係太好喇...不過今個星期咪冇野做(直莫><'')今日Mathes堂測驗..不過冇上一次個份測驗卷咁難..但係我都唔夠膽擔保一定合格..因為英文詞彙同埋英文句子個part有好多斬唔識做..不過唔緊要..因為又係周Sir話唔好浪費時間去做個一條得兩分既句子既..況且我有抄到詞彙..已經盡哂力(真的嗎?)(笑)

  英文堂作文,,作咩電影,,我作左電車男(Train Man)仲係報紙到cut左幾張劇照,用梨貼係張作文到。Reading Time 個陣,我偷偷地睇中文書,,但係最後俾Miss謝發現(菸)

  上科學個陣..我地班因為太嘈..所以俾個栗子頭罰留堂...要留到4:30..留係到抄書..唔得閒都一定要留...如果唔係後果自負(冇道理!!)跟住CC同埋小明係到串個栗子頭..小明仲爆左栗子頭冇拉褲連既事出梨..搞到栗子頭超菸!!栗子頭仲俾我地激到喊左出梨...成班呆哂!(男人的淚也是其中一個冇戲來的嗎?)跟住佢走左之後,CC又話要講SORRY..寫左張道歉信,叫全班簽名..唉!!神又係佢,鬼又係佢= =不過我當然都有簽到名啦!!放學個陣..俾左張野栗子頭,佢冇咩表情,話咩等陣睇...佢話佢唔得閒,要4:00走..所以就唔使留到4:30抄書,對完WS同埋作業就走得。

 

  昨晚睇左日本熱爆4人組-Lead第二擊,,真的是超讚的唷!!比起上一次好看,,內容也相對大了..有播到幾個PV的小部份唷!!感覺完全不一樣吧!!敬多著的那一件pink色的3十分可愛呢!!雖然抽獎沒有抽中我,但我也一定會永遠永遠支持4子的,永遠守護著他們(誰要你守護呀?)

今日睇左赤西仁&山下智久的信..雖然對比起小山和內,,他們的信不算感人..但我也感動得哭了出來。雖然仁和山P之前試過幾次嗌交嗌到差唔兔絕交,但現在不是都是好好好朋友了嗎?朋友是要經得起考驗的。最後還唱了SUMMARY的主題曲(NewS & KAT-TUN)超讚**

以上`。

敬多,無論是怎樣的淚水都是有意義的,知道嗎?

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-07 10:16 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)