▄.J家X VF家,,,,日本史上最強勁事務所 .﹏ 

希望你看過的的日記後..對J家,VF家更加有興趣

        

 
 
 
mandy1030

 

 

 


暱稱: 敬.YAN
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天
3.11亮21才誕生日おめでとう

毒舌亮!!21才誕生日おめでとう

  記得第一次看見亮的時候,是在NewS-NIPPOP 0304,,第一個感覺就是真像一個大哥哥,好像和其他的7隻不太相似和合群﹏但在關8的他,只是一個小伙子。印象最深刻的,就是亮那一個「絕對不會看鏡頭」的意志,,當然,工作時一定會看鏡頭的。但現在的亮,好像已經沒有這一個怪癖了,不是嗎?內和亮也是關8的成員,感情當然十分濃厚,好像每一分每一鈔都認為他們是永遠分不開的,不過他們和其餘NewS的6隻也是很好關係的唷!!內最近發生的那一件事,相信身為內的同伴,亮的打擊也不比內少,希望亮的生日,能看見內為他再次展現高貴的笑容。

p.s現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此(8個人)的手。

                          

以上。

好想快一點到12月唷!!想快些買到Lead的演唱會

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-11-03 10:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 11 月 1 日  星期二 晴天
YA3躲果

  看了10.30日的ya3躲鬼了!!這次真的是很有義意的呢!!因為過往的躲鬼中,只有光和翔央一次也沒有勝利過(可憐)所以,這次就是他們的生死之戰了!!他們這一次真的是超認真的哩!!由奇是翔央,他還說如果這次輸掉的,就要退出J家了!(開得太大了吧)

  這一次的地方又回到了遊樂場(好懷念)因為沒有記錯的話...YA3第一次的躲果也是在遊樂場中進行的。這次的參加者有:中島.伊野尾.小山.藪.光.太陽.翔央,這次只有小山哥哥參加了唷><'一開始,只有2.3隻鬼加入。伊野尾是第一個俾人捉到的。太陽和中島一起行動..很好感情唷!!但兩人站在一起的時候,簡直是太大對比了!!太陽真的是笨得可愛,都那麼大個了,還帶著天真的笑容地玩騎木馬的機動遊戲,真的是受不了他!光俾人捉得好慘唷!!俾4隻鬼圍攻!!太可憐了!!小山也是太低估了鬼,俾鬼從後攻擊,死得不明不白。其實,那些鬼在捉中島的時候,只要認真一點..不用很久就一定可以捉到中島的了!因為中島他還是一個小孩子。跑得很慢。翔央真的是win得太驚險了!!在那4min當中..如果他不立即跑到魔天輪上...後果就難以想像了。最後一幕,光真的是超慘的唷!!因為光又輸了...只有他站在右手邊..好像大家都一起排斥他似的(假的啦)

                                                                                 

以上。

我也好像看看你玩騎木馬的機動遊戲的可愛樣子呢!!          

    

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-11-07 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 31 日  星期一 晴天
1 0月30日

  琴日真係好開心唷!!可以同1E團一齊去興祝我生日!!真係好耐都未試過生日咁開心!!!

  朝早12:00到就同左cherry+甘落左去..雖然係約左1:00點,但係係屋企實在係太悶喇= =去左manki屋企拎件黃色杉杉俾佢...跟住見仲未夠鐘,就去左瑤瑤板公園坐..提早左小小去到,,因為要同威威鬥準時。我地同一時間到..我即刻跑入去MTR到先..所以係我win(笑)瑤瑤個日真係好卡哇e唷>3<阿潘佢地late左十幾分鐘><見connie未到,就打俾佢啦!點知佢話唔梨喎!!!又唔一早講..又唔講點解喎><算..我生日,我大量(笑)

  去到MK我地分開左成3批行街,因為我要同阿甘個d去信和,叫青青佢去梨把鬼咩..阿潘佢地又要去買笛子。我同cherry+阿甘首先行左金魚街..d龜龜好可愛唷!!!好想買佢地返屋企,但我係我屋已經有兩隻搞到我...(無言)跟住同左manki佢地一齊去信和行...manki佢要訂阿Jay既專輯,,cherry就跟住我阿甘一齊去買相相!!收穫都算好好唷!買左2張(Lead+修二和彰)既海報$15一張..買左3張2R既相相...阿甘佢買左一疊彩頁$20,佢包好哂..睇唔到入面其他既個d..點知入面個d爆樣衰!!大家千萬唔好去個間野買彩頁呀!!

  5:00到..諗住打俾班男仔睇下佢地行完未..點知冇一個男仔個電話打得通(無奈)就為有去旺中搵佢地..人海忘忘,,點搵喎..所以我地就同埋瑤瑤.杜杜.小寶去西9龍拎定位先..因為個間壽司店希好多人去食既!!叫左阿潘佢地去搵班男仔。點知我地成班女仔到左西9龍食緊野,都仲未搵到班男仔(火爆)完來佢地仲行緊女人街,佢地以為6點先食,所以行耐d..等到佢地梨到個陣..我地3已經食飽哂野啦!∼d壽司都ok既..不過就勝在平,$43任食幾耐都得。因為我地多人,所以俾我地一間VIP房我地。不過就要自己行出去迴轉到拎壽司。有一d人帶左d野飲入梨,,點知d員工以係係佢地d野飲,計埋入張單到喎!!態度又差喎!!客人先係你老闆呀!!「今時今日咁既服務態度係未夠嫁」<-大叫。食完之後,去左影貼紙相,本身我同阿甘之前係諗住唔影嫁!!因為一影就影好多部機,,點知,去到個到..始終抵檔唔到。影左好多部機,瑤瑤話阿甘個頭太大,唔俾佢影XDD跟住因為瑤瑤要趕住返屋企,就走左luuu返到屋企10:00 

                                                                                                              

以上

你生日時也會和宏宜他們一起興祝嗎?

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-11-01 07:04 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
connie生日

今日10月29號係connie既生日...明天就是我的生日了..connie大我一日!!

朝頭早9:00鐘就起左身..因為要陪cherry去返樂器班...有得睇埋佢上堂...真係太好喇!!!1過佢既技術就...唉..

朝頭早冇食早餐..搞到超肚餓..所以就同左呀媽去大家樂食飯,再去百佳買整壽士d野...因為陣間6:30叫阿甘同埋cherry上梨食野..返到屋企等時間...等到3:00就即刻落去學校門口喇!!因為如果late,,瑤瑤一定會殺死我都似。

等埋青青個d放樂器班,,就一齊去左公園,,但係阿潘,yuki,connie個d超耐都未梨..主角都未梨,有咩玩喎><所以就去左7-11買野飲..見到阿甘細妹,,佢仲請左我食支雪條tim>333<等齊人之後就係到玩耍盲雞....

等到阿甘梨左之後,,就玩捉e恩...威威跑得超超超恐怖(驚)好似隻暴龍咁!!輝輝就捉左好耐之至捉到人....走個陣..影左張大合照...叫個細老仔影..教佢點影真係難...第一張,,青青岩岩好行過去,搞到好似一張合成照咁..第

2次終於成功喇!!!(拍手拍手)   

  6:30到..我就同左阿甘,cherry一齊去大班拎朱古力cake..去到我屋企,,就一路睇summary幕後花水

同埋d live。。跟住入放討論聽日著咩33!!傾到10:30...甘佢地就返屋企luuu

 

                                                  

以上。

你的生日是6月13日..我是不會忘記的!!  

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-30 09:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 22 日  星期六 晴天
水運會觀禮

  今天早上7:30就起床了(非自願)很快就收拾好東西,準備出發。去哪?還不是那個「保良局x校水運會」要去觀禮。好慘唷!!星期六還要那麼早起床><''

  去到現場已經是8:35分了,坐在第2層,角度還不錯的唷!!能清潔看見每一位選手的美姿(笑)一直很期待的碟式都沒有出現過(失望)聽說那個泳池有2米深,,好可怕唷!!如果我跳進去..相信不到1分鐘,就即刻去入生死邊緣了吧!!

坐了近4個小時,,終於到頒獎典禮了,那即是表示快可以走了吧XDD我們只是坐著陪襯的而言,,因為我們學校根本就沒有拿到獎項,只要呆坐..不過我校的選手也是十分令人尊敬的唷!!(拍手拍手!!)1:30的時候,,全部人都好像有錢拾的一樣..精神好得不得了!!1:30終於可以逃離這個惡魔地方了!!我決定以後也不去!!

  5:05到..約左阿甘落去飲野...當女孩子真好...一杯野飲,,就可以傾足2個幾鐘(笑)去到商場,見到manki.connie.潘.yuki...傾左一陣..佢地就要返屋企luu..我同阿甘緊係冇咁早返啦...轉移地方,,去左瑤瑤板公園到坐..傾到7:00陪左阿甘去街市買車仔面。

 NewS大提發

                                     

以上。

你會游泳嗎?如果是你比賽的話,我一定會用力地叫:「加油,Keita」(日文)的!!

 

 

  現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。                                                                       (BY:野豬)

                               

N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!

刊登時間︰2005-10-22 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





媽媽,我的心中有著永遠信任我的媽媽。從今往後也多承蒙妳照顧,讓妳擔心了,對不起!

(BY:一公升的眼淚)