唉..今日同bobo去左旺角~~
突然發覺我仲一直提住史納莎~~
點算~~
我以後唔同bobo一齊係康順落車,因為康祥好恐佈,
勁多小強~嚇Q死~我樓下又係~仲要咁夜行漫長路><
史納莎不要有恨我的一天~~我不想~~
放棄多個月了~~
不知怎樣~~
但為何一提佢~~一直有心痛感?
為咩>?
不明白~~
Lin同我講sorry~~我覺得唔安樂~~因為佢其實冇咩錯~~
2D一直以黎我都比上年開心~~因為中一太多事la~~
只希望同朋友一直冇爭執~~
羡慕我堂姐~~一直小學到中學都冇同過fd吵架~~
不想再恨人太苦了~~順其自然吧~~
或許有一天有人見到我好既一面吧~~!! ^0^
|