今日同小傑sms左成日
我一直想不如忘記史納莎~~
搵第2個吧~~咁咪可以開心D~
而且我想搵個後備情人多D~~
因為後備情人會冇咁辛苦而且開心好多~~
不過如果史納莎願意做我後備我都好開心~~
當然我知道冇可能~~唉......
小傑好好人哇~~~MSN等左我成日~~但我又冇上線令佢失望><
不過依嫁又冇事lo~~^v^