今日10:15分起左身
之後11:50分出左門口去葵芳Neway唱K同BOBO,,堂妹,,,堂妹個FD
發覺我堂妹個FD好瘋狂~比BOBO仲瘋癲,,佢個FD嚇親我囉~~
唔敢再同佢出街~~=.=怕左佢~~
好人個個生日禮物~~我要搵野做~~
搵工做~~陳淑雯加油吧!~~