今日10:40分起左身食左個包不過又拉返屎出黎等於無食~~~
1:00食左一碗煲仔飯,之後去左旺角同楹楹行街,
無一間衫店岩楹楹既風格,佢話2007至2008既冬季衫吾靚喎!!!!
之後同楹楹食左好多野牙!!!!小丸子,奶黃叮噹餅,燒賣,飲野~~~~~
唉!!!!!!!肥死啦!~~~~~><~~~~~
之後6:00返去荃灣同嫲嫲,楹楹一家去食飯~~
食完飯去左同嫲嫲行多次荃灣花市!!!!
嫲嫲買左好多野食同花,我最後買左個太古吹氣球比我細妹(鈺樺)本身想買埋阿笨與阿占比我細妹嫁!!!!
但唔夠錢!!!!!
之後我同嫲嫲同翹翹去返我屋企訓,翹翹話黎喎!!!!!!
楹楹同佢媽媽爸爸返佢屋企訓,楹楹話聽日先黎訓帶3套衫黎換掂!!!!
要用誇張D勸下自己!!『唉!!!mandy你好肥牙!!!~~~~新年唔好再食咁多啦雯雯!!!!再肥就500磅嫁啦!!!!!』
我要當自己400磅黎勸自己減一半200磅~~~咁真係話我既磅數我要減30磅加油!!!!!
|