今日朝早11點食左個麵之後拜神食個D雞,鵝,豬個D食無咁多啦!!!!
之後去左葵芳同楹楹行街街~~~
之後又同楹楹去左食(3:15)下午茶~~~
又食左個楊洲炒飯~~ 最肥既野食= ="
之後同我媽,我細妹,楹楹,翹翹行左個垃圾葵芳花市= ="
就返左屋企對住支咪唱歌--------
無幾耐7:00又要食飯,我無食飯只係食左小小餸~~~
今日大家姐(琪)過黎嫲嫲到訓,楹楹同翹翹又係,
本身想過埋隔離同佢哋訓,但個邊無咁多位所以過返自己屋企訓~~~
返正聽日佢哋都訓到賴訓豬咁嫁la!!!又要我過去玩佢哋~呵呵!!!!!!!
|