§《牙雯》§日記
一日做過的事一一記下
mandychan2
暱稱: §《牙雯》§
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
唔安樂~~
今日小傑同我sms左成日...
今日諗諗下野~無啦啦喊...
今日冇咩特別~1個悶字...
今日比人嚇親~~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 22
今日人氣: 2
累積人氣: 991
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


有不幸事情發生所以今日先寫返日記~sorry~ 感動 分類: 未分類

今日無野做成日係屋企,因為驚今晚又無寫所以依嫁下午寫~

今日朝早6:13分起身~我哥6:45分去左返工~

我又係到煲碟~~煲到8:00過嫲嫲個邊叫大家姐起身返工~我今日11:30食左粥,魚蛋,雞腿食左小小~

一陣去做運動減減今日食過既脂肪~~~

而呢幾日無咩心情~~一直都係到發呆~~呆呆下喊,日日喊到豬頭......>.<......

初一收左330$,初二至依嫁都無得收利是,今年係最慘既新年~~~

因為我爺爺初二已經去左一個好遠好遠既地方,係我都去唔到,我已經見唔到佢~~~

我接受唔到,所以我成日都會同自己講:「阿爺無事~~~佢聽日就返!!!」

我喊我會勸自己:「陳淑雯你做咩喊!!你唔淮喊!!!你唔係好堅強嫁咩~~~~」

我會係屋企人面前扮開心~~~唔希望有人關心我~~~~

聽日情人節,係爺爺返黎~~~回魂夜~~

我好驚所以會9:00前訓又要早D沖涼

遲D我會請兩日假去安葬爺爺,

我依嫁日日都有唱阿嬌個首『你看得見嗎』

個歌詞好好~~~~首歌好好聽

《新歌》Twins - 你看得見嗎 (CD Version) + 歌詞
作曲:伍仲衡
作詞:陳少琪
編曲:嚴勵行

記得那天爺爺是你最愛陪著我
走在鄉間小路買糖果
你不會說童話故事也不會唱歌
我卻是最幸福的一個

記得那天你看電視陪我做功課
我很懷念房間的擺設
你還教我要有積蓄才有好生活
快樂是對自己的承諾

*我已經堅強的長大
不再是小娃娃
今天在遠方的你看得見嗎
我經歷愛情的傷疤
一個人回家
寂寞而漂亮的煙花你看見嗎*

我不知道為了生活才每天工作
還是為了工作而生活
那年冬天你的視線越來越虛弱
直到孤獨的離開了我
REPEAT*

我已經堅強地長大
因為你的話
今天在遠方的你看得見嗎
我經歷愛情的傷疤
一個人回家
寂寞而漂亮的煙花你看見嗎

記得那天爺爺是你最愛背著我
我有味道最甜的糖果

 






訪客留言 (返回 mandychan2 的日誌)


翹* 於 2008-02-14 10:42 PM 發表:
真係睇你唔似!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊個好似你咁喎!!
喊都要喊到大大聲咁!!
驚死D人唔知~~~~
我先唔會比人知我喊~~~
你知人喊又大大聲話:「你喊呀!」
就算喊比人睇都唔比你知!!呵呵呵!!!!
Posted at 2008-02-14 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]