§《牙雯》§日記
一日做過的事一一記下
mandychan2
暱稱: §《牙雯》§
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔安樂~~
今日小傑同我sms左成日...
今日諗諗下野~無啦啦喊...
今日冇咩特別~1個悶字...
今日比人嚇親~~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 22
今日人氣: 5
累積人氣: 1085
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天


行街街 驚訝 分類: 未分類

又好耐無寫日記啦!!!!!終於結束左爺爺既事~~~~見到佢過世後的樣瘦左咁多嚇到我傻左~~

今日同楹楹、大家姐~~去左旺角行街街~~~~~

其實同佢哋去街好悶~~~~~成日都自己有自己傾~~~~

今日5:00鐘去左 mk MTR  D出口拎左減肥用品啦!!!!

希望work啦!!!!

而且今日都影左貼紙相~~~第一次同大家姐影相姐~~~~~

之後同楹楹返屋企食飯~~大家姐就同佢既前男友去食飯~~

希望佢哋有復合機會~畢竟拍拖多年~

比你哋睇今日既貼紙相~~~~影左2張因為有一張影得唔好~~~

大家姐好好請我哋影相~~~請左120$牙!!!之後又請楹楹飲Coffee我唔飲姐!!!!都差不多200$ @@""

『愛死佢~~~~』~~~^^~~~






訪客留言 (返回 mandychan2 的日誌)


翹* 於 2008-03-08 01:09 PM 發表:
你死la~~
咁你同你D家姐行街吧la~~
我最多咪同我D FD 行街lo~~
全世界又5係得你1個!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



翹* 於 2008-03-04 09:04 PM 發表:
唔好..有時你係仲笨個ar b....
好耐未同你逛街la~你幾時可以同我逛街ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

話我笨~~~
唔同你出街la!!!!
Posted at 2008-03-07 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翹* 於 2008-03-02 11:03 PM 發表:
又再一次有成熟的表現!!
你真的長大了..
恭喜恭喜~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =""長大左好耐!!!!好唔好!!~~
Posted at 2008-03-03 12:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翹* 於 2008-03-02 11:00 PM 發表:
咁我應該會選擇唔要收獲!!
哈哈!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係囉!!!!!
Posted at 2008-03-03 11:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翹* 於 2008-03-01 02:55 PM 發表:
{{我最憎3個人行街顧得1個顧唔到第2個我鍾意雙數行街多D囉!!!}}
我都係ar..so5會1次過約咁多人行街..
{{我一定比家姐更明呢D野!!!!我從幼稚園到依嫁都係一個鍾意愛情方面既野!!!}}
係喎!!我5得左添!!哈哈哈
{{咁又點?悶死我!!\ .. /好似自己行街咁!!咁不如唔去好過}}
但你都有收獲ar!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

【但你都有收獲ar!! 】
(>收獲!!!!\ .. /咁我問你如果係一個悶既情況之下,
又或者比人捨棄之下你得到既收穫開心咩??值得咩!!???......><......<)
 
Posted at 2008-03-02 12:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翹* 於 2008-02-29 08:22 PM 發表:
{{終於結束左爺爺既事~~~~見到佢過世後的樣瘦左咁多嚇到我傻左~~}}
see到ar~~你呆左一呆..
{{{今日同楹楹、大家姐~~去左旺角行街街~~}
你都好ar.,我1次都未試過同大家姐行街添ar..
{{其實同佢哋去街好悶~~~~~成日都自己有自己傾~~~~}}
咁你一定係囍歡同我一齊去街la~~
{{希望佢哋有復合機會~畢竟拍拖多年~}}
希就咁希la~~但始於都是佢地兩個人既事.,.,我地呢D閒人係好難明白..
你第日拍施就明嫁la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

【see到ar~~你呆左一呆..】
(>55呆左<)
【你都好ar.,我1次都未試過同大家姐行街添ar..】
(>咁又點?悶死我!!\ .. /好似自己行街咁!!咁不如唔去好過,
我最憎3個人行街顧得1個顧唔到第2個我鍾意雙數行街多D囉!!!
唔知點解同家姐行街令我覺得有種陌生同驚既感覺!!!係咪因為無試過同佢行街???<)
【咁你一定係囍歡同我一齊去街la~~】
(>OK嫁!!!但唔知點解我明知悶都想去!!係咪太鍾意家姐呢?<)
【希就咁希la~~但始於都是佢地兩個人既事.,.,我地呢D閒人係好難明白..
你第日拍施就明嫁la~~ 】
(>你錯la!!!我哋係比意見佢!!!!你話我第日拍施就明!!!錯錯錯!!!!
我一定比家姐更明呢D野!!!!我從幼稚園到依嫁都係一個鍾意愛情方面既野!!!
而且你唔好忘記我小學個個高XX都係一段愛情既開始!!!
我知道吃醋同分手既感覺!!
佢成日話鍾意個個考第一個個陳穎!!之後又話鍾意我哋中2B個個春如!!!
你故我唔吃醋嫁咩!!當然我知佢想我吃醋姐嘛!!
中一如果我冇出賣佢佢唔會同我分手囉!!!我唔想有人打佢嫁!!!我太自私~~~
我想挽回都唔得~~~我知道失去既感覺~~~~心疼疼疼疼...><...<)
Posted at 2008-03-01 01:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]