又好耐無寫日記啦!!!!!終於結束左爺爺既事~~~~見到佢過世後的樣瘦左咁多嚇到我傻左~~
今日同楹楹、大家姐~~去左旺角行街街~~~~~
其實同佢哋去街好悶~~~~~成日都自己有自己傾~~~~
今日5:00鐘去左 mk MTR D出口拎左減肥用品啦!!!!
希望work啦!!!!
而且今日都影左貼紙相~~~第一次同大家姐影相姐~~~~~
之後同楹楹返屋企食飯~~大家姐就同佢既前男友去食飯~~
希望佢哋有復合機會~畢竟拍拖多年~
比你哋睇今日既貼紙相~~~~影左2張因為有一張影得唔好~~~
大家姐好好請我哋影相~~~請左120$牙!!!之後又請楹楹飲Coffee我唔飲姐!!!!都差不多200$ @@""
『愛死佢~~~~』~~~^^~~~


|