琴日去左楹楹到訓~~~
今日朝早7:30起身同楹楹、翹翹,同姨叔去左荃灣碼頭跑左6公里路!!!跑死~~
2:20分去左睇我的最愛~~(OK好睇)
超賤~~同楹楹個fd一樣搶fd男朋友~~~
5:00去左旺角搵大家姐幫我整左個頭~~
夜晚9:45分返到黎自己屋企~~~
一陣生日啦~~~~哈哈~~~