§《牙雯》§日記
一日做過的事一一記下
mandychan2
暱稱: §《牙雯》§
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
唔安樂~~
今日小傑同我sms左成日...
今日諗諗下野~無啦啦喊...
今日冇咩特別~1個悶字...
今日比人嚇親~~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 22
今日人氣: 27
累積人氣: 1107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 7 日  星期六   暴雨


今日又喊!~~ 傷心 分類: 未分類

今日又喊啦!!~~

每日都因為好人而喊~~

真係好想喊~~~~

講真~!!依嫁只係唔想佢Del我姐~~!!

佢可以唔理我~但希望佢唔Del我~~

依嫁日日都喊>3<

我要佢原諒我就得嫁la!!~~

今日都係冇咩特別~~

喊就多~~

聽日去同(Vicky)楹楹唱K可能加LinLin

我聽日要平伏我既心情~~

我堂姐同我講男人個個都咁仆街~~

仲話冇好男人掂~~佢話就算令唔令仔都咁衰~~

所以我堂姐叫我唔好再理D咁賤既男人喎!!

同埋佢話加上個男人又樣衰喎!!不如搵第二個喎!!~~

我堂姐仲話好人都有衰既時候~好唔得去邊

我冇咁諗~~因為我真係覺得佢好人~~

就算佢依嫁咁對我~我都覺得佢係好人~~

仲記得佢都有咁講我係好人~~

我知道佢Del我係因為....我唔比佢講比佢D  fd聽我鍾意佢~~但我就講得比我D fd聽~

因為我鍾意你先講比D  fd聽~~

但好人你唔鍾意我~你都講比梁伯瑜聽

你明知梁伯瑜依嫁好唔鍾意我~~

你仲講~~我會比梁伯瑜玩死嫁!!

但我冇怪你~~

中二,,,一直以黎我咁努力溫書係為左咩?!

只為左下年同好人一班~~

因為我知你成績好~~所以為左你努力溫書~~~

為左保護你~~

方要搵平打你~~我都同方講唔好再打你

唔想你出事~~

為左你~~

你同Lin一齊我都冇半句怨言~~因為你開心呀嘛!!所以我忍~~

為左你

~~我D fd話你衰人~~我都話你好人~我比佢哋話我重色輕友~都幫你~~

有一次仲為左唔比阿方打你而同佢嘈到差D絕交~~

佢先肯放手~~你比阿sir罰我心痛呢!!~

你卻還笑得落~~我卻是不開心~~

依嫁仲傷心中~~><






訪客留言 (返回 mandychan2 的日誌)


lingcrystal 於 2008-06-10 04:05 PM 發表:
你.......
中2過個
係唔係你地班嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar~ 
Posted at 2008-06-13 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]