今日超唔開心 又無心情 唉
誰人能明白我 唉
我真係好鐘意你呀 老婆仔XD
嘩 ...1個幾月無打qz啦''''
都無咩野想打''''''
甘快2月啦 今年留班...入左3e班到''''
一開始唔係好有感覺'''''但係開始有感覺''
同佢地經歷過上學期'''''
有開心又有唔開心~.~
希望佢地唔好好似我甘要留班''''
比心機呀'''''''
今日番學'''''
英文同中文都交左...數學今晚先做@@
今日要留堂....佢唔洗留-.-'' 唉
今日收到[品行]得一個缺點-.-''
唉...聽日悶死...d堂超悶
今日上中文堂無啦啦電話響好在呀sir聽唔到!!!!!!!!
-.-''
上一次打qz係2009....無打一年-.-''
今日打番.....
沉日1月2號 同軒軒去剪頭髮''''''''佢話我個頭好得意'''''''''''''
之後番屋企 4點幾到軒軒打比我'''叫我出去同佢加佢個fd行下....
之後同佢行下行見到[我個愛人]同佢媽媽'''''''好開心呀 佢都見到我
之後同許俊行左一陣...走左
我今日開始唔打qz啦...
我好想係到同佢講.
我真係好鐘意佢伽
我唔會放棄你.我只會等待
一直 一直 一直 等
等到你知道我係幾甘愛你
希望你會接受我...........
[我個qz因為佢以開,今日都係因為佢以關]