今日都無咩野好打
嘩嘩嘩.....我數學22.5 物理61 英文18 中文27
唉 平均分一定唔過40分
今日見唔到佢 我好想同佢講''我愛你''但係我怕
我希望到左明天我會大膽d主動打比你 同你講
好累的一天..........12月14日比賽啦@@
我要加油呀 我一定會叫你去睇我[表演]''''
前2天係我生日
今天12月2日我都在想,我生日當天的你.
當天因為有你,我先會咁開心
當我想起你笑的樣子.......我十分之開心
今天我好想打比你,但是怕你不鐘意.
你要等我呀......@.@''