今日明明bbq但係人地屋企有野搞唔比去....
要等到聽日 今日又無野做啦 悶q死
唉....日日都甘悶又無野搞波
怏d番學啦........
今日無野做 唉
沉日軒軒打比我叫我去人屋企...我都唔鐘意去人屋企
今日我諗都無野搞伽啦,聽日同呀貴哥出去
希望今晚佢地出去打波啦......
e幾日都好早訓左啦....
日日都無野做....悶到死'''''
今日平安夜'''無野做唉
岩岩軒軒,碩仔,呀銓去左我屋企染髮..
之後係我屋企到玩左一陣.....之後洛去食野
今晚同屋企人食之後出去同軒軒果d玩
''''''''''''''''唉...同佢開始無話題了...都唔知下次佢上msn有無野同佢講
我一d都唔想甘樣.........
今日佢都係無番 唉.....
聽日開始放假啦..今日放學都比人捉頭髮'''''''唔理啦
聽日10點去食早餐..之後軒軒果d去我屋企染髮@@
放假放10日呀...有咩做呀''''''
不過個頭1月4號番學都一定會比人捉伽啦''''''
今日佢又無番啦...唉'''
搞到我無哂心機''''
希望佢聽日番啦...好想見到佢呀''''''
今日放左之後去左踩車 都幾好玩啦..不過好累呀'''''
如果聽日佢都唔番''''''我一定會好唔開心-.-''
聽日又轉社先@@
你呀聽日一定要番呀'''''''