| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 9月12日* |
今日去搭車果陣見到vivian 同佢一齊返學校
Putonghua:都幾笑ga
I.H:笑爆肚
小息:系度玩勁好笑
電腦:悶爆
Maths:勁好笑
lunch:去食日本野
chinese:ok la
ENG:ok la
|
| 刊登時間︰2006-09-12 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 9月11日* |
今朝起身過陣比平時凍左好多
中文:牙sir唔忘得黎上堂 差唔多就黎上完堂 牙sir先黎 牙sir冇黎過陣我地系咁玩 極好笑
英文:ok la
小息:系課室到玩 玩到好開心
音樂:ok la
電腦:系咁同joey傾計 牙sir,miss唔知傾到落堂xD"
lunch:去左食
Manths:系度玩 極好笑
I.S:去做
放學:系學校打排球 牙SIR入左E院 唔洗點打 未夠鍾就走人^^ 期間JOEY
好衰丫正喊左欣姐 |
| 刊登時間︰2006-09-11 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 38 | »
|