| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 9月14日* |
今朝返學又見到vivian la 又有人同我一齊返學校lu >3333<"
今朝冇咁大rain lu
中史:系林sir教-3-" 陳川系咁"蚊"我D頭髮正到我好鬼死痛>^<" 覺得佢教中史教得好過中文
ERE:悶爆
小息:去左BUT野食 AND 野飲
I.S:OK LA 要出去講野 不過即系講一題JA xDD"
maths:悶爆 又要做功課仲要鬼死咁多題
lunch:去左7仔食 去到過到梁順銘做左莉芝個阿4 哈哈 JOEY佢地見到阿單系咁玩我-3-" 欣姐見到陳嘉洛即刻好"咬"
eng:ok la 同daisy一齊出去講野
中文:悶爆 無辜辜 要成班起身答左問題先坐得 但系我地好多人冇答都坐得反^^
放學同selly and wendy 一齊行返屋企 好耐冇同佢地一齊行返屋企lu
|
| 刊登時間︰2006-09-14 05:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 9月13日* |
今朝去身果陣好大雨
去到車站又見到vivian啦>33<" 有人陪我返學 真系好la
去到學校門口果陣好大rain仲要比之前大rain 有遮=冇遮
我同vivian件裙下邊濕曬> <"
跟住d F.1差唔多成身濕曬 我地個個件裙差唔多下邊濕曬= ="
閱讀堂果陣林sir派左份學生會/領袖生報名表俾我=v="
P.E:系到跑黎跑去 做伸展運動= ="
小息:去buy野飲 跟住上返黎yuki話紅雨+3號風球
跟住我同丫豹報果d領袖生1樣^^
I.S:好想訓 但系又訓唔著>^<"
Eng:個天好似有太陽 睇黎下晝都要返學la 上堂ok la
去到lunch time 無話唔洗返學 點知去到科學室話下晝唔洗返學 又無錯牙 咁遲
先講
跟住同selly and曾婷婷去搭車 去左附近ga M記buy野食之後返屋企 |
| 刊登時間︰2006-09-13 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 38 | »
|