Mandy~~~日記
HI
manman6789
暱稱: Mandy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
11月6日*
11月4日*
10月31日*
10月30日*
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 18
今日人氣: 9
累積人氣: 2808
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 14 日  星期四   雨天


9月14日*

今朝返學又見到vivian la 又有人同我一齊返學校lu >3333<"

今朝冇咁大rain lu

中史:系林sir教-3-"  陳川系咁"蚊"我D頭髮正到我好鬼死痛>^<" 覺得佢教中史教得好過中文

ERE:悶爆

小息:去左BUT野食 AND 野飲

I.S:OK LA 要出去講野 不過即系講一題JA xDD"

maths:悶爆  又要做功課仲要鬼死咁多題

lunch:去左7仔食 去到過到梁順銘做左莉芝個阿4 哈哈 JOEY佢地見到阿單系咁玩我-3-" 欣姐見到陳嘉洛即刻好"咬"

eng:ok la 同daisy一齊出去講野

中文:悶爆 無辜辜 要成班起身答左問題先坐得 但系我地好多人冇答都坐得反^^

放學同selly and wendy 一齊行返屋企 好耐冇同佢地一齊行返屋企lu

刊登時間︰2006-09-14 05:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


9月13日*

今朝去身果陣好大雨

去到車站又見到vivian啦>33<" 有人陪我返學 真系好la

去到學校門口果陣好大rain仲要比之前大rain 有遮=冇遮

我同vivian件裙下邊濕曬> <"

跟住d F.1差唔多成身濕曬 我地個個件裙差唔多下邊濕曬= ="

閱讀堂果陣林sir派左份學生會/領袖生報名表俾我=v="

P.E:系到跑黎跑去 做伸展運動= ="

小息:去buy野飲 跟住上返黎yuki話紅雨+3號風球

跟住我同丫豹報果d領袖生1樣^^

I.S:好想訓 但系又訓唔著>^<"

Eng:個天好似有太陽 睇黎下晝都要返學la 上堂ok la

去到lunch time 無話唔洗返學 點知去到科學室話下晝唔洗返學 又無錯牙 咁遲

先講

跟住同selly and曾婷婷去搭車 去左附近ga M記buy野食之後返屋企

刊登時間︰2006-09-13 05:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]