| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
| 9月19日* |
今朝起左身冇幾耐
joey就打黎話佢撞車系佢坐緊ga車3ga車連環撞車話會遲到跟住就cut左
之後返到school冇位坐 跟住又打俾joey佢話同yuki食埋早餐先返黎
putonghua梁俊朗系度讀d課文讀到極好笑 個個都幾高分得佢系最低分
ih悶爆就放小息果陣陳川做左d動作正到我地差唔多成班都系度笑
小息答左去在上返黎 跟住上黎過陣發生左d事冇經過人家同意唔講咁多la
cly悶爆
maths又悶又要做功課>^<"
lunch去左食"竹"
chinese訓左1陣之後起左身做工作紙
eng1開頭好煩要搬台and搬鄧真系煩d書又系鬼筒點搬呀 之後系度反d幾
kai ga game 不過都好好笑ga
放學排球要開會去到果陣好多人之後又走左好多人 個郭sir系度講極悶好彩
apple陪我傾計 星期6可能要去摩士公園唔知做d咩工作
|
| 刊登時間︰2006-09-19 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| 9月17日* |
今朝我仲訓緊果陣 JOEY就打電話黎屋企叫我早D返學之後CUT左線= ="
阻住我訓教教豬豬>^<"
之後我就訓唔返起左身
返到學校要CHECK校服
我尼D乖學生就等系冇人俾話啦= =
CHECK左好耐都冇得都好唔洗睇書=v=
中文堂好想但系訓唔到
engok la唔算太悶GA
music吹笛+唱歌 臨走過陣俾joey正喊左我 >^<"
cly悶爆 系度同joey交換本書系度畫黎畫去 畫到佢本書花曬^^ 不過佢都畫到我d
書花曬不過就無佢畫得咁花= =
lunch去食M記 佢地諗住令我隻鞋 去"訂"阿單 點知俾我知道左吾成功^^
MATHS幾好玩牙
IS我同周嘉慧系度狂串林志豪笑死我同周嘉慧LA 做得我同周嘉慧做實驗= =
放學要打排球都好笑牙 JOEY冇得入排球隊 但系周嘉慧同CAT就入到
之後尼個PK王嘉儀無LALA系度打人and正濕SELLY件3 正PK 你有冇搞錯牙
你線左邊條線牙 好心你就去睇下E生LA 又唔識打排球系度學人入排球隊D F.1岩岩
學都打得好過你LA 你又唔系岩岩學 仲要系出邊同人打到隻手瘀曬 好心你檢討下LA
我系唔系講得好過份牙?? |
| 刊登時間︰2006-09-18 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 38 | »
|