| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| 9月7日* |
今日先返學校搵joey.yuki,yannes,丫豹
之後在去聖德肋撒堂
做尼肋果陣我同丫豹系咁傾計 d牙sir miss見唔到 哈哈
跟住去mk
第1站系去新世記廣場
第2站去旺中
第3站系去影貼紙相
第4站去唱k
唱到2點幾 走人
之後joey,yuki.丫佢地去buy袋
我同欣姐就先返屋企
同欣姐行去佢屋企果度
陪佢buy英文file
之後就返屋企
行路行到好攰
|
| 刊登時間︰2006-09-07 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 9月5日* |
今朝就黎call爆joey部電話
都唔聽電話有冇搞錯呀
普通話:幾悶la 要自我介紹有冇搞錯呀
I.H:又要自我介紹= ="
小息:系度到行嚟行去
電腦:悶爆 又唔記得帶作業 =v="
Manth:好q悶
lunch:去左食"捉"
中文:悶到死
英文:ok la |
| 刊登時間︰2006-09-05 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 38 | »
|