| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 23 日 星期六  |
| 9月23日* |
今朝1早就去搵ㄚ欣同佢1齊去摩士公園
去到果個等架7B等左好耐
之後去到果邊就CALL APPLE
跟住見到JOEY,KATHY1齊去
去到果度我地遲曬到=v=
之後去到冇幾耐就即系做c線員
系咁企系度 企到好對腳好痛
之後apple,丫欣.kathy去左m記食野 好耐都未返黎
得我同joey系度做
無神神我個頭好暈好暈 好似就快暈底咁
之後叫佢地返黎幫手
返到黎kathy唔舒服
跟住我同joey去左apple屋企
去左1陣之後就返去
返去冇幾耐就可以
去食lunch 系吉之島食
食到好晏先返去=v="
1返去郭sir就話我地食得咁晏ga
之後又要做c線員
唔知咩事 咩個波out波有d人又話in波 總至就唔知做咩la
之後2點幾joey走前
跟住3點幾我地都走lu
去左buy排球
返去摩士公園到打排球
之後我隻腳太痛la
就返屋企先
|
| 刊登時間︰2006-09-23 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
| 9月22日* |
eng悶爆
art個任sir超煩
中文悶
i.h上堂笑ja 洗唔洗叫訓導上黎呀 仲要叫我落去 落到去我冇咩事只系聽
佢講廢話 but daisy就好慘LA系咁俾大白菜鬧咩都鬧1餐仲要鬧到人喊左
出黎 個大白菜話冇見過咁乖ga學生俾人叫去訓導wo= ="
lunch俾佢正到12:50先走得
maths ok la
is好留心咁聽書
放學首先就去左排球果邊系度練下點做c線員 都唔洗點做差唔多企系度就
得 之後同apple,嘉洛嫂,joey,kathy去土瓜灣遊樂場 俾個豉油佬正到我
件裙有d籃色筆
玩到5點幾送apple去搭車
之後我就去左表弟屋企because佢今日生日
跟住9點幾就返屋企 |
| 刊登時間︰2006-09-22 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 38 | »
|