^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 2
累積人氣: 6977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 17 日  星期三   晴天


2010-03-17 分類: 未分類

行翻學果時見到黃謹河.之後一齊翻,join埋梁梁

通識x2;認真聽書

歷史,做D練習

英文;做中文功課'

中文.聽書

數學.勁無聊.玩銀包

lunch..系一個無人既課室避個老師,勁好笑

之後上6樓

地理x2.系都整星星,睇片,又食肥仔比既牛肉幹.傻仔達話我好似系戲院,哈哈

放學去G03

同花花,billy距地一齊玩.6點幾放學.回家啦

 



2010 年 3 月 14 日  星期日   晴天


2010-03-14 分類: 未分類

白色情人節快樂

訓到9點訓唔著系度睇片,

媽咪煮超級豐富既早餐比我食^-^

11點去羅野,之後翻工

勁多野做,勁多人

7點收工,去大埔,join埋bb去沙田啦.

去行街,買野,

到9點去食泰國菜,哈哈,第一次同阿b食泰國菜...正*0*

食完去行左1陣,有禮物收^^嘻嘻,

之後搭bus翻大埔啦..but<........

 

 

(下一站,幸福 睇曬lu~ 超好睇...勁感動.

準備睇<就想賴著你



2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


2010-03-13 分類: 未分類

朝早..8點幾系粉嶺趕翻大埔.

去大埔醫院,最遲一個= =

去到影相,之後就去一個會議室度聽講座啦,個阿sir好funny

11點有D蛋糕+野飲比我地食.影大合照.

跟住再去精神病房度參觀,果D做手術既野,

之後丁棋峰示範比D醫生綁系張床度,

參觀完同D精神病人傾計,開始有D驚,之後就無野啦,

1點走,同丁棋去富亨食野,食完就翻工啦

晚黑收11點,

回家,

沖涼,就訓覺lu



2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


2010-03-06 分類: 未分類

5-3-10(補)

起身,辛苦.無翻學'

系屋企.2點幾出去食dd野..4點幾出去.

系粉嶺穩ar b.,7點幾出去食飯.

點菜食飯.第一次^^

食完慢慢行去火車站.送我翻屋企.

晚黑去表姐度..11點幾去食糖水.

去表姐度訓

6-3-10

8點幾等齊曬人.去葵芳,再等阿sir果D.10幾個去學手語

學左2個鍾.好凍-,- 學完去商場食野.

食完行左1陣,影相.

1點8同棠棠距地走先,唸住翻去翻工

但系.落雨,之後叫我唔洗翻.就翻屋企

4點半去粉嶺,去聯和墟街市買送.賴尿蝦^^

去啊b屋企食飯..有個小朋友好得意,

.10點半翻屋企.



2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


2010-03-04 分類: 未分類

咳得勁苦心.....唉/_\

數學;系度睇書.

中文;睇書+聽書.<miss又畫畫啦-,- 畫雞

地理;miss無翻睇書

英文x2;睇書..終於睇曬成本書lu^^

lunch..10幾個人圍埋講鬼故,連D班既女仔都過黎.比miss洪同肥仔嚇親

通識x2。聽書..好想訓.但系都無訓,,

放學;回家啦,,之後出去1陣

咳死