| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 2010-03-17 |
分類: 未分類 |
行翻學果時見到黃謹河.之後一齊翻,join埋梁梁
通識x2;認真聽書
歷史,做D練習
英文;做中文功課'
中文.聽書
數學.勁無聊.玩銀包
lunch..系一個無人既課室避個老師,勁好笑
之後上6樓
地理x2.系都整星星,睇片,又食肥仔比既牛肉幹.傻仔達話我好似系戲院,哈哈
放學去G03
同花花,billy距地一齊玩.6點幾放學.回家啦
|
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
白色情人節快樂❤
訓到9點訓唔著系度睇片,
媽咪煮超級豐富既早餐比我食^-^
11點去羅野,之後翻工
勁多野做,勁多人
7點收工,去大埔,join埋bb去沙田啦.
去行街,買野,
到9點去食泰國菜,哈哈,第一次同阿b食泰國菜...正*0*
食完去行左1陣,有禮物收^^嘻嘻,
之後搭bus翻大埔啦..but<........
(下一站,幸福 睇曬lu~ 超好睇...勁感動.
準備睇<就想賴著你 |
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
朝早..8點幾系粉嶺趕翻大埔.
去大埔醫院,最遲一個= =
去到影相,之後就去一個會議室度聽講座啦,個阿sir好funny
11點有D蛋糕+野飲比我地食.影大合照.
跟住再去精神病房度參觀,果D做手術既野,
之後丁棋峰示範比D醫生綁系張床度,
參觀完同D精神病人傾計,開始有D驚,之後就無野啦,
1點走,同丁棋去富亨食野,食完就翻工啦
晚黑收11點,
回家,
沖涼,就訓覺lu |
2010 年 3 月 6 日 星期六  |
| 2010-03-06 |
分類: 未分類 |
5-3-10(補)
起身,辛苦.無翻學'
系屋企.2點幾出去食dd野..4點幾出去.
系粉嶺穩ar b.,7點幾出去食飯.
點菜食飯.第一次^^
食完慢慢行去火車站.送我翻屋企.
晚黑去表姐度..11點幾去食糖水.
去表姐度訓
6-3-10
8點幾等齊曬人.去葵芳,再等阿sir果D.10幾個去學手語
學左2個鍾.好凍-,- 學完去商場食野.
食完行左1陣,影相.
1點8同棠棠距地走先,唸住翻去翻工
但系.落雨,之後叫我唔洗翻.就翻屋企
4點半去粉嶺,去聯和墟街市買送.賴尿蝦^^
去啊b屋企食飯..有個小朋友好得意,
.10點半翻屋企. |
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 2010-03-04 |
分類: 未分類 |
咳得勁苦心.....唉/_\
數學;系度睇書.
中文;睇書+聽書.<miss又畫畫啦-,- 畫雞
地理;miss無翻睇書
英文x2;睇書..終於睇曬成本書lu^^
lunch..10幾個人圍埋講鬼故,連D班既女仔都過黎.比miss洪同肥仔嚇親
通識x2。聽書..好想訓.但系都無訓,,
放學;回家啦,,之後出去1陣
咳死 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 67 | »
|