2-18(補)
勁唔舒服,訓到9點幾.11點幾去見家長.-,-有$30書卷..
之後同媽咪去太和食野,之後翻屋企,本來同媽咪去街,真系頂唔順.
系都訓覺,無去翻工,6點食飯,晚黑10點出去食糖水,行路暈下暈下甘
翻屋企12點訓覺,
3-1
7點鐘起身整野,7點幾出去粉嶺去啊B度,
11點煲粥比我食,12點起身食,食完再休息4點又食小小
之後做功課,5點出去行下.系附近有個士多啤利場,兩個人去摘士多啤利,
摘到6點幾,$100..好開心,之後羅翻去食
等到8點半食飯,,9點半翻屋企,好攰
討厭這濕濕既天氣.\ /.
琴晚翻工,今朝唔想起身-,-
數學;做地理功課
地理x2;做功課,罰抄.睇書.最後訓左10分鐘.攰
英文;默書.
中文x2.又罰抄..不過鐘意上中文
lunch.8個10個圍埋講鬼故.比雯婷嚇親下.哈哈
歷史x2;Miss無翻.有6個圍埋講鬼故.講講下就講D好笑野.
之後張利琴代堂.差唔多1年無上過距堂lu.
放學.幫miss整野.整完翻屋企,沖涼.6點訓覺,超攰
朝早訓到9點醒..唔系幾訓得著.系度睇片.
11點叫啊B起身..12點出到黎,系太和食元氣,
食完去大埔搭車去九龍灣.去mage box...睇戲>3<好睇過花田,
中間食左甜品..去扭蛋,史迪仔^0^
睇完就行左1陣,系mage box果度食晚飯..食完就走,
搭車翻去粉嶺.10點半翻屋企啦
SO HAPPY
尼幾日都系翻工.
晚晚10點,10 點幾收.
又落雨又凍又攰
討厭