^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 1
累積人氣: 6986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009-10-27 分類: 未分類

放假尼幾日都系甘翻工翻工,

超級辛苦.

星期日同先生去食早餐.之後翻工.哈哈哈

日日都無覺好訓

真系想好好訓1覺



2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


2009-10-24 分類: 未分類

6點起身.去yoyo屋企.>>新達集合

出發,屯門咖啡灣,系車上,用喇叭播歌,個個唱歌.唱比chan chan聽

>>到達.>BBQ,切蛋糕>玩水.>比人用沙堆.笑到我狂食沙.

玩水,全身濕曬,比簡俊明推落水.遊水,之後肥仔買左壽司翻,小丸子,珍珠奶茶,餅..翻離食

玩完洗頭,換衫..好玩

-_-v 我地行過既腳印 燒蟹

       >>>有好多相未sd離.

5點鐘搭小巴去旺角.坐左1個鐘.搭地鐵去尖沙咀.行左1陣..之後去嘉和睇戲<撲克王>.都幾好笑,OK既

差唔多9點幾睇完去THE SPAGHETTI HOUSE 意粉屋食晚餐.都幾好食.差唔多11點搭bus回家,12點幾翻到

黑松露意粉,好食

 



2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

雪兒生日快樂..XD

翻學.好唔想起身

歷史,上堂,趕作業.

數學,得幾個人.睇報紙.傾計

中文,好好的氣氛^^

地理.訓著左.....

英文x2.speaking..

lunch..食蛋糕..之後希文sir離穩我.同我傾計.傾左好多,/_\好唔開心....

通識x2.好無心機上..發覺好多人都好似..唔開心

放學去買野,.之後回家

去富善,穩人.之後去昌運..6點幾回家



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17 分類: 未分類

8點雯婷打離,醒左1陣,8點半起身,同阿bee兩個都好唔想起身.訓左好少

之後整野出去,去大元.等雯婷距地,一齊去做義工,算系OK啦

做完好唔想去翻工,就無翻,食野,12點幾去粉領睇距地睇ball.勁曬勁熱,同bee即走

雅彬系太和M記等我地,坐左1陣,等蔚宜,之後去唱K.....

又見到陳港俊距地.唱到6點幾回家

個個都好攰..成身痛,尼幾日真系無好好訓過啊.