6點起身.去yoyo屋企.>>新達集合
出發,屯門咖啡灣,系車上,用喇叭播歌,個個唱歌.唱比chan chan聽
>>到達.>BBQ,切蛋糕>玩水.>比人用沙堆.笑到我狂食沙.
玩水,全身濕曬,比簡俊明推落水.遊水,之後肥仔買左壽司翻,小丸子,珍珠奶茶,餅..翻離食
玩完洗頭,換衫..好玩
-_-v 我地行過既腳印 燒蟹
>>>有好多相未sd離.
5點鐘搭小巴去旺角.坐左1個鐘.搭地鐵去尖沙咀.行左1陣..之後去嘉和睇戲<撲克王>.都幾好笑,OK既
差唔多9點幾睇完去THE SPAGHETTI HOUSE 意粉屋食晚餐.都幾好食.差唔多11點搭bus回家,12點幾翻到
黑松露意粉,好食
|