8點起左身.整野出去,過粉領,送個wing先生去青衣翻工,12點翻翻離,大墟火車站等雯婷,soso距地
去沙田.行街.雯婷送左小小的蛋糕比我.哈,好開心了.1點幾,雅彬同肥仔離了
一齊with bee.食360(意粉)(覺得唔多鐘意食-_-'')梁梁離.
(有 bee ,梁梁.彬彬.子健).4點搭bus去OP.一路上都好好笑..去到撞正4C班男仔
玩鬼屋個個.好驚.尖叫,尖叫..出到離又好好笑.坐纜車笑到我地個個肚都痛,肥仔狂系度同人地講野,D鬼佬同我地say bye bye^^
比鬼狂追,狂追住我跑,跑勁遠都唔停,我企系都喊左,哈~嚇死我...之後比僵屍又追,又跑,仲要跑落斜路..討厭
玩過山車,之類果D,玩滑浪飛船,濕曬.-_-'' 1人1只老虎仔.好得意.
晚黑去左海洋冰室食晚餐..10點走,,搭小巴去旺角.唱K.
我早走.12點幾翻..整野,2點,阿bee離左我屋企訓....兩個3點幾先訓.累到死了..
肥仔送既. 辮子姑娘
有5只架,好得意 
>有多d OP既相.系梁梁度
|