^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 2
累積人氣: 6985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 未分類

8點起左身.整野出去,過粉領,送個wing先生去青衣翻工,12點翻翻離,大墟火車站等雯婷,soso距地

去沙田.行街.雯婷送左小小的蛋糕比我.哈,好開心了.1點幾,雅彬同肥仔離了

一齊with bee.食360(意粉)(覺得唔多鐘意食-_-'')梁梁離.

(有 bee ,梁梁.彬彬.子健).4點搭bus去OP.一路上都好好笑..去到撞正4C班男仔

玩鬼屋個個.好驚.尖叫,尖叫..出到離又好好笑.坐纜車笑到我地個個肚都痛,肥仔狂系度同人地講野,D鬼佬同我地say bye bye^^

比鬼狂追,狂追住我跑,跑勁遠都唔停,我企系都喊左,哈~嚇死我...之後比僵屍又追,又跑,仲要跑落斜路..討厭

玩過山車,之類果D,玩滑浪飛船,濕曬.-_-'' 1人1只老虎仔.好得意.

晚黑去左海洋冰室食晚餐..10點走,,搭小巴去旺角.唱K.

我早走.12點幾翻..整野,2點,阿bee離左我屋企訓....兩個3點幾先訓.累到死了..

 肥仔送既. 辮子姑娘

 有5只架,好得意

>有多d OP既相.系梁梁度



2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 分類: 未分類

Happy birthday to me.XD

多謝

miss..KK.yoyo.梁梁.雪兒

雯婷soso.bee bee.慰宜.哥;拉

子健.雅彬..................所有同我講生日快樂既朋友仔^^

仲有.多謝先生~

------------------------------------------------------------------------------------------------

6點起身去津津(早餐)->飛的.運動場->yo yo yo.  good

Lunch.15,16,17人,明星飲茶..唉.1入廁所真系好想喊

->步行回去.我們,真的哭了.為什麼啊!...吊.班牌,乜事....好撚好撚唔知D人想點.又喊了

放學..速速回家.沖涼..竟然訓著了.5點去粉領->bus去青衣城.

7點幾睇戲----------生命最後一個月的花嫁..好好睇,好感動,睇到喊,真系1個笑位都無,

(值得睇下)........2個幾鐘先完..10點食味千.差唔多11點走..12點回到家...攰到死左

 (禮物-好令好令.多謝^^

(yoyo-禮物.影唔曬.距自己畫既.好令.多謝)



2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


2009-10-12 分類: 未分類

勁趕,起身整早餐,未食完就翻學

PE;miss吳都系無翻,3個星期了,仲帶撚左pe衫

就系度整野啦

音樂;以為我同梁梁系度講緊功課,其實系度傾計,笑死,仲贊我地

中文x2;訓著左.之後企起身.比KK拉出去做野,仲要比Miss蝦。哼哼哼.過分.

放學.唉.......整班牌..個個都好唔開心.

kk又打腫左只手,,yoyo又介親只手..

都有好笑,abcdefd...............KK又狂講錯野

6點半放學,回家.,飛的



2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

8點幾開始一邊訓,一邊醒..

之後都系翻工,10點收工..

同人去食糖水 ''心太軟''

差唔多12點回家