^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 31
累積人氣: 7016
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 分類: 未分類

31-08-09(補)

8點叫人起身就醒左.傾電話,無訓,之後玩電腦

10點幾出去東俑.去東薈城飲茶.之後行街

請D表妹睇戲<沖天救兵>.都OK好睇啦

3點幾睇完就去買衫..行街之後去食小小野

之後就翻大埔啦

晚黑等媽媽回家煮飯食.

 /\/\
 \  /
  \/



2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


2009-08-29 分類: 未分類

28-08-09(補)

翻工..勁忙..得自己一個

晚黑同距講,想收工,就收9點

大埔墟穩梁梁,距送左盒野比我

就行海濱,行到去元州仔.攀過去坐上去海邊過D石度

睇住個牛屎塔好靚.間唔中有D風,好正

系度聽歌,傾計..坐到11點行翻去大墟,去飯後甜品食糖水

一起食左兩個...之後試左個奶凍.哈哈哈..梁梁,你好啊^0^

12點回家..2點半訓..



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-28 分類: 未分類

星期2

去元朗.4點半去元朗廣場食壽司,

之後去睇<超鼠特工>.9點幾回家

星期3

翻工..翻工..

9點幾放工

27-08-09

翻學..新老師做班主任.

10點放學,回家換衫.出去買野之後翻工

勁多人,勁多人,晚黑收10點

之後去燒烤場穩fd.BBQ。坐左1陣11點就翻屋企啦.



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009-08-21 分類: 未分類

20-08-09(補)

翻學..上通識.好悶好悶..訓左半個鐘

放學.同yoyo+梁梁去新街市食野..之後去梁梁屋企.等距換3.

之後回家.距去補習..回家睇電影.

4點再出去.接梁梁放學.就去昌運交錢.然後去惠康買送

買雞翼同粟米罐頭湯.再行去街市買菜.

回家煮飯..哈哈哈.屋企仲有豬頸肉.3送1湯.7點開始煮飯.

梁梁煎雞翼.一齊煮菜.煲湯.覺得好好玩...之後阿哥翻離..一齊食飯.好味

梁梁勁啊...食完就洗碗.9點幾同梁梁出去.同埋距姐姐去食糖水..10點幾自己回家了

 

21-08-09(今日)

翻學..歷史..好有興趣..覺得幾有氣氛

地理..勁悶...個老師新離既

放學同K回家食雪糕.食杯面..KK好大食.哈哈

2點去粉領.買書.買得幾本.之後就訂..又曬又熱.翻去粉領

坐許留山食小小野..4點幾回家..超級熱



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


2009-08-20 分類: 未分類

19-08-09(補)

8點8出門口.遲到..上數學.分班.同yoyo一齊訓左半個鐘

放學.回家.1點半去粉領,再去上水搭bus去元朗

2點幾去到食野.3點幾陪人去香港駕駛學院.我坐系度睇片

4點幾走..出市區搭bus去青衣城.去到青衣城睇電影

睇Laughing Gor..好好睇啊.最尾有好多唔應該死既警察都死左

黃秋生同吳振宇超級型仔啊.不過吳振宇同法拉都死得好慘

睇完7點幾行左陣..去食大家樂...好正.9點幾搭bus去粉領..11點幾翻到屋企