20-08-09(補)
翻學..上通識.好悶好悶..訓左半個鐘
放學.同yoyo+梁梁去新街市食野..之後去梁梁屋企.等距換3.
之後回家.距去補習..回家睇電影.
4點再出去.接梁梁放學.就去昌運交錢.然後去惠康買送
買雞翼同粟米罐頭湯.再行去街市買菜.
回家煮飯..哈哈哈.屋企仲有豬頸肉.3送1湯.7點開始煮飯.
梁梁煎雞翼.一齊煮菜.煲湯.覺得好好玩...之後阿哥翻離..一齊食飯.好味
梁梁勁啊...食完就洗碗.9點幾同梁梁出去.同埋距姐姐去食糖水..10點幾自己回家了
21-08-09(今日)
翻學..歷史..好有興趣..覺得幾有氣氛
地理..勁悶...個老師新離既
放學同K回家食雪糕.食杯面..KK好大食.哈哈
2點去粉領.買書.買得幾本.之後就訂..又曬又熱.翻去粉領
坐許留山食小小野..4點幾回家..超級熱 |