^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 23
累積人氣: 7008
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 分類: 未分類

尋晚3點先訓..今朝9點幾起身,,唉

又要翻工..翻去..無野做.食完野就回家.

翻去玩電腦....同KK傾msn

kk:有D人真系犯賤得很啊..唔知醜討厭.

下晝竟然有太陽..天氣,變幻無常..

哥哥買M記翻離比我食.

 

 

 

我們只會在愛時候悲傷
                在愛時候如絲般迷惘

 



2009-07-19 分類: 未分類

18-07-09(補)

9點起身..10點班翻到去..好眼訓,好眼訓

覺得唔舒服.企企下勁暈.即克坐低左..

無食過野..9點幾10點收工..好大雨.but無姐

之後.等車走..落車.等收工..比左把姐我就回家



2009 年 7 月 18 日  星期六   晴天


2009-07-18 分類: 未分類

17-07-09(補)

翻學.同hiuting..梁梁一齊翻.入A班.

睇完就即走.陪梁梁去放書.之後行去廣福.

頂..熱到爆炸.梁梁就好神秘甘帶起我去個地方..距話我會好開心

搭74k..去九龍灣地鐵站落車..我就話去系尼度可以去mega box

-_-原來距就系要帶我去mega box啊..哈..但系距竟然系唔識行..

我帶翻距去...距話因為有史迪仔...哈哈..12點幾就去到..1去到我就去Roxy買左對拖鞋著啦..舒服^^

之後上11樓穩野食..去左8番食拉麵...之後想睇戲,但無睇..就慢慢行啦

由上面行翻落下面..史迪仔..史迪仔...影左好多相..

2點幾就搭翻去九龍灣地鐵站..去德福廣場..系果度行..睇衫..周圍行..去m記飲野,傾計

差唔多6點搭地鐵翻去..去梁梁屋企等距換3..就落去..去曬相..就搭75K去大尾

8點去到..BBQ..with.阿麟.洪學原.c班2個.ken哥.藍文梁.

到10點半上堤壩.捉螢火蟲.坐系度.之後就走..但,去到斜路,用大可樂玩數字球..

系甘跑..系甘跑..跑翻上去堤壩- -勁好玩,之後搭小巴回家.11點幾翻到..1點沖涼.2點訓

 

難得放左1日假.終於系最開心既一日啦



2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


2009-07-17 分類: 未分類

16-06-09(補)

起身早D出門口.去銀行入數..搭小巴..翻10點半

翻工.翻工.翻工.

晚黑收9點..啊啊啊..甘就翻左10個半鐘啦..

收工.同個fd一齊搭車走.已經就死甘啦..上車仲要扭親只腳

唉..好黑...心情已經勁唔好..仲要整親...

10點半多D回到家...攤左系張床度..到12點先去沖涼.又痛又唔開心..唉



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: 未分類

翻工

放工

死PK..你好撚犯賤啊.吊拿星

扮撚曬野.你知唔知你好撚黑人憎啊

之後死左