17-07-09(補)
翻學.同hiuting..梁梁一齊翻.入A班.
睇完就即走.陪梁梁去放書.之後行去廣福.
頂..熱到爆炸.梁梁就好神秘甘帶起我去個地方..距話我會好開心
搭74k..去九龍灣地鐵站落車..我就話去系尼度可以去mega box
-_-原來距就系要帶我去mega box啊..哈..但系距竟然系唔識行..
我帶翻距去...距話因為有史迪仔...哈哈..12點幾就去到..1去到我就去Roxy買左對拖鞋著啦..舒服^^
之後上11樓穩野食..去左8番食拉麵...之後想睇戲,但無睇..就慢慢行啦
由上面行翻落下面..史迪仔..史迪仔...影左好多相..
2點幾就搭翻去九龍灣地鐵站..去德福廣場..系果度行..睇衫..周圍行..去m記飲野,傾計
差唔多6點搭地鐵翻去..去梁梁屋企等距換3..就落去..去曬相..就搭75K去大尾
8點去到..BBQ..with.阿麟.洪學原.c班2個.ken哥.藍文梁.
到10點半上堤壩.捉螢火蟲.坐系度.之後就走..但,去到斜路,用大可樂玩數字球..
系甘跑..系甘跑..跑翻上去堤壩- -勁好玩,之後搭小巴回家.11點幾翻到..1點沖涼.2點訓
難得放左1日假.終於系最開心既一日啦 |