^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 38
累積人氣: 7023
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

起身,媽咪又整左3份三文治系度,好趕,好快食完飲杯牛奶就翻學

數學;;無心機聽.系度畫畫

地理x2.;一直系度睇書.英文.默書.幾好玩

中文x2.開始覺得好痛.唔系M痛,唔系肚痛.唔知乜痛,勁辛苦

系度行離行去,唔坐底,Miss話我系婆婆>3< KK系公公

去中環半山,孫中山紀念館參觀,同KK,梁梁玩D低能野.

之後走..回家

(其實主要系條樓梯,D人以為影距地,哈



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 分類: 未分類

歷史.小測

數學.無聽書.唉,講真,系聽唔到

中文;死氣沉沉.

地理,訓左1陣....英文x2;寫作文

lunch去禮堂影相..

通識,上1堂,同KK訓得好地地

之後比人嘈醒落去影班相,-_-好唔想起身

放學,整班牌,5點幾回家

晚黑..媽咪話我生日,提早請我食野-->珊瑚堡晚餐^^

9點幾回家.



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-07 分類: 未分類

起身.見到媽咪煮左3份早餐放左系臺面.就翻左工

哈.好似好幸福.

通識X2:小測,之後講書+聽歌(戀愛大過天)

歷史;聽書

英文,勁悶.講grammer

中文;小測..-_-都無心機做

數學;小測

Lunch;同bee,梁梁,子健.健明.距地系度玩.錠離錠去

地理x2;睇書..無聽書

放學,,同bee,梁梁,soso,雯婷.雪怡做班牌

6點回家

 

 



2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


2009-10-05 分類: 未分類

又要翻學啦.勁唔願起身啊,但系要趕作業

英文x2..講speaking

數學x2;郭sir無翻.哈.過mk班上堂.正啊,可以好認真甘聽書

PEx2.Miss有無翻啦..睇報紙.做作業.

音樂,.都系甘,成班唱歌好似死曬甘.

中文x2.寫新聞稿...之後唔記得左

放學.期待既放學離了.趕翻屋企..換3.去太和火車站

^^去沙田.去睇戲.(+時光旅的戀人+)其實覺得幾好睇

男女主角都好慘..自己既愛人會突然消失但卻不知道時候會出現

女既會一直等候著..呼~]

睇之前食左我想食好耐既雪糕.哈哈哈..happy

睇完8點去果間唔知乜日本野度食晚餐.D奶茶覺得超正.

之後搭bus回家..10點翻到..12點訓.

((尼兩盒系好酸既朱古力糖.好酸.芒果&士多啤梨

 

 

 



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

中秋..覺得系一個不特別的日子

翻工,翻工.爆Q多人

晚黑收工.hiuting等我,之後去堤壩1陣.好多D班人

無幾耐就走.翻大墟M記.坐.梁梁等我.見到高佬班距地

11點幾翻屋企..企系度睇月光.唉...

就甘過左.無乜值得好講

4-10-09

翻工.得自己翻

做野.做野.做野

晚黑10點收工,等足半個鐘都無1架車上到,

見到孔明燈..