起身,媽咪又整左3份三文治系度,好趕,好快食完飲杯牛奶就翻學
數學;;無心機聽.系度畫畫
地理x2.;一直系度睇書.英文.默書.幾好玩
中文x2.開始覺得好痛.唔系M痛,唔系肚痛.唔知乜痛,勁辛苦
系度行離行去,唔坐底,Miss話我系婆婆>3< KK系公公
去中環半山,孫中山紀念館參觀,同KK,梁梁玩D低能野.
之後走..回家
(其實主要系條樓梯,D人以為影距地,哈
歷史.小測
數學.無聽書.唉,講真,系聽唔到
中文;死氣沉沉.
地理,訓左1陣....英文x2;寫作文
lunch去禮堂影相..
通識,上1堂,同KK訓得好地地
之後比人嘈醒落去影班相,-_-好唔想起身
放學,整班牌,5點幾回家
晚黑..媽咪話我生日,提早請我食野-->珊瑚堡晚餐^^
9點幾回家.
起身.見到媽咪煮左3份早餐放左系臺面.就翻左工
哈.好似好幸福.
通識X2:小測,之後講書+聽歌(戀愛大過天)
歷史;聽書
英文,勁悶.講grammer
中文;小測..-_-都無心機做
數學;小測
Lunch;同bee,梁梁,子健.健明.距地系度玩.錠離錠去
地理x2;睇書..無聽書
放學,,同bee,梁梁,soso,雯婷.雪怡做班牌
6點回家
又要翻學啦.勁唔願起身啊,但系要趕作業
英文x2..講speaking
數學x2;郭sir無翻.哈.過mk班上堂.正啊,可以好認真甘聽書
PEx2.Miss有無翻啦..睇報紙.做作業.
音樂,.都系甘,成班唱歌好似死曬甘.
中文x2.寫新聞稿...之後唔記得左
放學.期待既放學離了.趕翻屋企..換3.去太和火車站
^^去沙田.去睇戲.(+時光旅的戀人+)其實覺得幾好睇
男女主角都好慘..自己既愛人會突然消失但卻不知道時候會出現
女既會一直等候著..呼~]
睇之前食左我想食好耐既雪糕.哈哈哈..happy
睇完8點去果間唔知乜日本野度食晚餐.D奶茶覺得超正.
之後搭bus回家..10點翻到..12點訓.
((尼兩盒系好酸既朱古力糖.好酸.芒果&士多啤梨
中秋..覺得系一個不特別的日子
翻工,翻工.爆Q多人
晚黑收工.hiuting等我,之後去堤壩1陣.好多D班人
無幾耐就走.翻大墟M記.坐.梁梁等我.見到高佬班距地
11點幾翻屋企..企系度睇月光.唉...
就甘過左.無乜值得好講
4-10-09
翻工.得自己翻
做野.做野.做野
晚黑10點收工,等足半個鐘都無1架車上到,
見到孔明燈..